آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

قند عسل یا ناز پری ؟! دیدار سوم

1392/7/27 14:46
597 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سن نینی رسیده بود به 18 هفتگی... دل تو دل منو بابایی نبود که ببینیم جیگر طلامون قند عسله یا نازپری...niniweblog.com

بعد از اون جریانای تلخ بیشتر از هرچیزی سلامتی بچمون برامون مهم بود و نه هیچیه دیگه...خب من به خیلی از دلایل دوست داشتم بچه اولم پسمل بشه بابایی هم رو نمیکرد ولی معلوم بود تو دلش اونم پسر میخواد.

تاریخ 2 مرداد 92 بود که ما رفتیم برای سونو.یادمه از همیشه زودتر هم نوبتم شد.با بابایی شرط بسته بودیم ، من علی رغم میل باطنیم فکر میکردم صد در صد نینی دختره! و بابایی الا و بلا میگفت من میدونم بچه پسره...niniweblog.comبا کلی ذوق و شوق خوابیدم و برای سونو حاضر شدم...دکتر تند تند به کسی که تایپ میکرد به انگلیسی یه چیزایی میگفت ، یهو بین حرفاش شنیدم که گفت سکس میل!!!niniweblog.com

"وای خدای من دکتر گفتید بچه جنسیتش چیه؟"niniweblog.com باورم نمیشد ...ذووووقی کرده بودم که نگو میخندیدم که حتی دکتر گفت خانم شکمت بالا پایین میره نکن!!!!niniweblog.com

بابایی عین بهت زده ها فقط نگاه میکرد هنوز نگرفته بود انگار!!! niniweblog.com

تو اتاق سونوگرافی مامان جون از استرسش دوبار زنگ زد که متخصص رادیولوژی دعوامون کرد...تا رسیدیم به حیاط بیمارستان به مامان زنگ زدم همچنان بلند گفتم پسره مامان پسرهههه که مامانی خیلی خوشحال شدniniweblog.com (برای اونا فرقی نمیکرد نینی چی باشه اما چون میدونستن من پسریم واسه همین ذوق زده شدن!) niniweblog.com

این عکس سونوی نینی قند عسلمه  (که البته اصلا تشخیص نمیدم چی به چیه) ای کاش دوربین برده برده بودیم و اون روز رو با فیلم ثبت میکردیم...هههعععیی niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

elahe
24 دی 92 11:46
vaghean cheghadr khobe ke tarjih midadi bachat jensiati ke dost darid bashe...akhe man va hossein joftemon aslan vasamon farghi nemikone ke bachamon dar ayande chi bashe!!
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
من از دختر بودن خیری ندیدم واسه همین اصلا دوست نداشتم بچم اذیت شه! مردا هم که جون به جونشون کنی پسر دوستند