آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

همه چی آرومه

1392/8/2 11:51
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

بعد از اينکه جنسیت عزیز دل مشخص شد تقریبا همه چیز آروم شد...تمام نذرو نیازایی که کرده بودم رو ادا کردیم...خونه مامان جون آش پختیم، امازاده صالح نون پنیر سبزی بردیم،کلی هم سلام و صلوات فرستادم...

برای آقا پسمل رفتیم یافت آباد از شرکت پات تخت و کمدشو خریدیم،از خیابون بهار خرده چیزاشو کمی لباس سایز صفر!(الهی فدات شم، مثلا ازت بپرسند سایزت چیه باید بگی هیچی! صفر! وووییییی خوشمزه ی من niniweblog.com) از بازار و جمهوری کلی بادی و لباس بیرون و رو تختی و اسباب بازی و بقیه خرت و پرتارو گرفتیم....تازه هنوز سیسمونیت تکمیل نیست قربونت برم!!!niniweblog.com

دوباره برای چهار هفته بعد یعنی 2 شهریور بازم رفتیم برای سونو تا خیالمون هم از جنسیت و هم از سلامت آقا پسر راحت شه...عکس این یکی سونوئه دل منو برد فداااات شم...niniweblog.comشما با بی حیایی کامل نشون دادی که قند عسله قند عسلی و هیچ شبه ای باقی نذاشتی!!!niniweblog.com جیگرتو زندگیه من... عکستو ببین خجالت بکش 

 

این سونو ، آخرین دیدار ماست عزیزم.از اون روز فقط یکبار دیگه صدای قلب نازنینتو گوش کردم.دکتر گفت رشدش خوبه و همه چی نرماله پس به سونو احتیاجی نیست!!!niniweblog.comدلم برات تنگ شده...niniweblog.com

اواخر 6 ماهگیت بود که لگدات تغییر کرد...از 25 مهر دیگه به اوج رسوندی! دلمو یجوری کجو کوله میکنی که حتی گاهی اوقات میترسم...دلم میخواد وقتی یه طرف شکممو بالا  میاری همون موقع بگیرم بیارمت بیرون و ماچت کنم شیطون! niniweblog.com الهی فدات شه مامان

حاملگیه من حدودا با 56، 57 کیلو وزن شروع شده.27 هفتگی دور شیمک مامان 96 سانت شده بود با 62 کیلو وزن ولی الان خیلی بزرگتر شدی و حدودا دور شکمم 102 سانت و وزنم 65، 66 کیلو شده! حسابی گرد و قلنبم کردی مامانی!!! niniweblog.com عاشق شیمکمم که آقا پسرم توشه niniweblog.com

امروز 7 ماهت تموم شد و رفتی توی 8 ماه ایشالله طبق گفته دکتر شما 25 آذر حالا یه روز اینور اونور میای بغلم...بی صبرانه منتظر اومدنتم آقا پسرم...niniweblog.comقول بده سالم و تپل به دنیا بیای.بوووووووووسniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خواب گو
2 آبان 92 7:53
سلام دوست من

وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.







مرسی عزیزم شما لطف دارید
nasim
24 آبان 92 21:41
eyyyyyyyyy janam ishala ke in yemaham be salamati migzare elhami jooooonam
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
مرسی خاله نسیم...ایشالله ایشالله من دیگه دلم آب شده بخدا
nasim
24 آبان 92 21:42
vay azizam ishala ke in yemaham zooodi ba salamti migzare
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
ای بابا من که دیگه دارم کف میکنم...
elahe
23 دی 92 14:39
pas chera man enghadr dir residam be veblogettttt!!!
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
خب به جاش از این به بعد باهامون باش عزیزم
elahe
24 دی 92 11:45
akhe az in be bad dige to vaght nemikoni ziad sar be paget bezabi ke....
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
من هیچوقت جدا نمیمونم شاید کمتر ولی همیشه هستم غصشو نخور