آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

زود خوب شو عزیزکم :(

1393/6/3 2:50
2,531 بازدید
اشتراک گذاری

                                             i'm so sad emoticon

 

گاهی اوقات یه چیزایی فراتر از آینه و ظاهر و شناسنامه و حتی طرز زندگی بهت نشون میده که تغییر کردی....
یه حسایی که از اعمااااااااااااااقه قلبت میادخطا
وقتی که با تمامه وجود میخوای تمامه مشکلات و بلاها، دردا و غما، حتی به زمین افتادنا!! ، بدترین مریضیا فقط واسه تو پیش بیاد و سر خودت بیاد ولی...........
.
.
ولی سر بچت نیاد!!!sad nope emoticon
.
نینیم 2 روزه تب داره و حال ندار!!!
دکتر گفته بخاطر عفونته گوششه...قطره و دارو هم داده.........
نینی وقتی رو شونه هام بیحال سرشو میذاره و چشماش سرخه دلم میخواد بمیرم...
بدترین حسه دنیا رو دارم.............................................................................crying emoticon

 

 

پسندها (3)

نظرات (18)

مامان فریمان
3 شهریور 93 4:36
ان شالله خیلی زود حالش خوب میشه و خونه ات پر میشه از صدای خنده هاش همه ما چنین روزهایی رو تجربه کردیم قوی باش تا بتونی خوب از کوچولوت نگه داری کنی خدا حفظش کنه برات ان شالله
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
دورت بگردم ممنونم ازتمرسی از حرفای قشنگ و مهربونت
مامان کیمیا
3 شهریور 93 11:22
الههههههههههی.عزیز دلم اینقدر ناراحت نباش.برای بچه پیش میاد گلم. انشالله زود زود خوب میشه خوشگل من.
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
مرسی خانومی...ایشالله...من که تاحالا خرد خرد 10000تایی نذر صلوات و انواع ذکر کردم!!!!
مامان زری
3 شهریور 93 12:54
اخ عزیزم، داماد جونم چرا مریض شدی کوچولو خوب میشه بابا جان .همه بچه ها مریض میشن خوب تقصیر خودته دیگه اینقدر عکسای خوشگل موشگل از این ناناز میزاری هر کی بیاد چشش میزنه . دختر من هم یکی دوشب بیمارستان خوابید خوب شد .مواظب باش تبش بالا نره خدای نکرده تشنج نکنه خدا به دختر من رحم کرد ،شب من مدام تبشو می گرفتم حدود 15 دقیقه خوابم برد یه دفعه دیدم داره ناله میکنه دست زدم داشت از تب می سوخت،تب سنج رو گذاشتم توی گوشش بوق و آلارم زد دیدم 39/5 بود !! حتما توی خونه شیاف استامینوفن مخصوص شیرخوار داشته باش اگه تبش بالا فت سریع بزار براش و زود برو بیماستان بچه هر کسی قلبشه که داره بیرون از بدنش می تپه
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
یعنی تب برای من یه تابوئه....ازش به شدت وحشت دارم....واسه واکسناش نصفه عمر میشدم...الانم تا مریض شد تب کردخدا همه بچه هاتو حفظ کنه عزیزم مرسی ازت
نسیم
3 شهریور 93 13:45
اخی الهی بمیرم، چی شده آرمان توپولیه خاله؟؟؟؟؟؟؟ انشالا که چیزی نیست الهام جون ؛ نگران نباش زود خوب میشه ، بچه است دیگه یه وقتایی هم بی حاله فقط تبش رو مرتب چک کن مخصوصا شبا بوس برا نی نی خوشملمون
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
قربونت بشم خاله جونی....میدونم اینارو ولی اون موقع که بچه رو اونطوری میبینم حالم بد میشهدلم میخواد همون لحظه بمیرم...اصلا طاقتشو ندارم
عاطفه
3 شهریور 93 19:30
الهی بگردمممم پسرکم بلا دوره انشاله الهام جونم ازت ممنونم لینکت کردم پسرکو ببوس
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
قربونه مهربونیت عزیزم...منم لینکتون میکنم
بابا و مامان
5 شهریور 93 8:42
عزیزم اشالاه زود خوب میشی
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
ممنو از شما
سارا از ساری
5 شهریور 93 12:02
سلام گلم خوبی؟عزیزم ارمان گلی خاله قربونت بشم نبینم مریضیتو😢انشاالله زود زود خوب میشه الهام جان.اومده بودم یه زحمتی بهت بدم اما با این اوضاع دلم نیومد.برای سلامتی ارمان گلی دعا میکنم.مراقب خودت هم باش عزیزم
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
سلام عزیزکم....رحمتی شما گلم بگو کارتو؟؟؟؟؟؟
مامان محمد پارسا
6 شهریور 93 3:14
نبینم غمت و خاله جون.بلا دور باشه ازت انشاالله.بعد کلی وقت سر زدم و دیدم مریضه ارمانی غصه خوردم.انشاالله زودی خوب میشی تپلوی خاله.
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
الان دیگه خوبه مامان مهسا جونی....پسر خوشتیپ تو چطوره....دلم تنگولیدشه
سارا از ساری
7 شهریور 93 13:55
فدای تو ارمان جون بهتر شده؟میخواستم چندتا از عکسای دخملی و برات بفرستم مثل عکسای ارمان روشون کار کنی اگه زحمتی نیست.چند روز دیگه تولدشه و میخواستم ازشون استفاده کنم.
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
بفرست به ایمیلم elhamshafie90367@gmail.com
نی نی عکس
7 شهریور 93 18:10
ماشاالله چه نی نی نازی ز بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم . http://www.niniaxs.ir
مامان محمد پارسا
8 شهریور 93 3:04
خداروشکر که خوبه.محمد پارسام خوب و خوش و قبراقه...
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
خدارو هزار مرتبه شکر
بابا و مامان
8 شهریور 93 18:34
عزیز دلم چطوره مامان جون ایشالاه که الان بهتر شده
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
خوبه خوبه خداروشکر...مرسی از شما
لیلا
8 شهریور 93 19:42
نازی عزیزم،الهی که خوب خوب بشی کوچولوی ناز
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
ممنون خاله جونی
مامان زری
9 شهریور 93 3:04
آرمان بهتره؟ حالا من تنبلم یا شما؟چرا آپ نمی کنی
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
حالا آپ میکنم میفهید چرا آپ نکردم
خاله
9 شهریور 93 17:19
ایشالا همیشه سلامت باشه گل پسرت مامانی دخترم 17ماهه شده بدو بیاااااااااااااااااااا
مامان ریحانه
10 شهریور 93 11:23
عزیز دلم ان شالله زود خوب شی واقعا الهام جون حرف همیشگی منم همینه هر چی مریضی هست مال خودم باشه
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
البته ایشالله که هیچوقت درد و مریضی نباشه
مامان زیبا
11 شهریور 93 15:07
عزیزم خیلی ناراحت شدم الهی دورت بگردم غصه نخور بچه ها هر روز تغییر میکنن یه روز میبینی همه چیز میخورن فرداش از همون چیزا که خیلی دوست داشتن میبینی ترددش میکنن همینه دیگه مادر باید صبور باشه منم برج 4 پسرم وقتی مریض ش تب کرد وقتی با شیاف تبش 39.5 بود منو باباش مردیم و زنده شدیم روزامون با گریه میگذشت اما گذشت همه ی اینا میگذره صبور باش، تو که زنگ نمیزنی منم دیر به دیر میام الان اومدم خوندم خیای ناراحت شدم
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
زیبا جانم خداروشکر که الان خوب و قبراقه نینیم....انشالله خدا همه نینیا رو حفظ کنه.... بزودی شمارو در وایبر ملاقات خواهم کرد....قراره گوشیم برسه
مامان بردیا اریایی
12 شهریور 93 7:14
ای جانم ایشالله که زود زود خوب بشه بردیای منم دوروز تب کرد اما با خوردن سفکسیم و شربت ایبوپروفن 1روزه خوب شد ایشاللله همه نینی ها همیشه سالم باشن
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
فدات شم عزیزم.....شکر خدا خوب شده الهی آمین....خدا خودش همه بچه هارو حفظ کنه