آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

8 ماهگی پسملکم

1393/5/25 17:54
431 بازدید
اشتراک گذاری

79.gif

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامEngel mini bilder

 

بخاطر کلی غیبت و تاخیر معذرت میخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.....ایندفعه پیش پیش پست رو آپ میکنم....

برگشتم ولی با دست پر و کلی عکس و خاطره! شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

 

اول شروع میکنم از پیشرفت و تغییرات پسری میگم:

 

- الهی قربونت برم مامانی از اوایل این ماه بود که نینی جونم تونست قشنگ بشینه و الان چند وقتی هست که بیشتر روز رو در حالته نشسته به سر میبره....یه مدل که من عاشقشم اینجوریه که بچه ها دستاشون رو روی پاهاشون میذارند....کلا دوست دارم بچلونمشششش 

                                                             

- همچنان از حرکت خبری نیست و آرمان جونی با غلت اینور اونور خودشو میکشه....یعنی یجورایی قل میخوره ( صاحب نظران بر این عقیده اند که پسملتون سنگینه و تنبل! ) اصلا دوست نداره رو شکم بمونه هرچی هم با  با اسباب بازی و جفنگ بازی میخوام تو حالته رو شکم نگهش دارم سرشو میکوبه زمین! و گریه میکنه!!!پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

تو یه مطلب راجع به رشد و تکامله بچه ها خوندم، تا الان که آرمان واسه هیچی دیر نکرده و خیلی طبیعی داره رشد میکنه و تنبلم نیست کوچولوم...

- قدش آخر 7 ماهگی 70 سانت بود و وزنش 10 کیلو ولی هنوز واسه چکاب این ماه نرفتیم... شاید بعدا همینجا اضافش کنم... ( اضافه میکنم: قدشو دکتر الان نگرفت ولی وزنش شده 10 کیلو و 350......بگو ماشالله)

- تاحالا یکبار تو گریه گفت: مامان....ولی دو سه بار شده که بابا بابا میکنه!!! دد هم گفته ولی هیچکدوم از این کلمه ها رو نه تکرار کرده نه مطمئنا معنیشونو میدونه....فقط یه سری آوا بوده به نظرم، آخه سر و صدا در آوردنش زیاد شده....فیس بوک شکلک ناز با نفس بریده بریده سخن گفتن

- دو روزه سر سری هم میکنه اونم موقع غذا وقتی بهش میگم به به..... اما بازم میگم همه اینا فعلا تو مراحله اولیه به سر میبرند پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/ و آرمان جونی نیاز به تمرین و ممارست داره پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/ ( میدونم که تو کف کلمه ممارستم موندیدپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/ )

- آرمان جونی علاقه پیدا کرده به گفتن ذکرتعجبولی نه ذکر به اون معناگیج....یجورایی ادای حرف زدن رو در میاره انگار که داره یه سوره تو دلش میخونه....متفکرهی لباشو باز و بسته میکنه، گاهی اوقات یه صدای یواشی هم درمیاره.....شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے دور سرش بگردم خیلی با این حرکت نفس میشه باید لپاشو بکنی کلا!!!!

- سسسسسس هم میکنه تا میگیم.:.هیسسسسسسسسس اونم تکرار میکنه....اصن یه وضعی باهوشه!!!!!!!!!!!!!!  نه خدائیش جیگر میشه با این کاراش 

- تازگیا وقتی ذوق میکنه چونشو سفت به پایین گردنش میچسبونه و جیییییغ میزنه!! حالا عکسشو میذارم....قشنگ معلومه میخواد یه چیزی بگه ولی چون نمیتونه حرصش درمیاد و جیغ از سر ذوق میکشه!!!!

- از انعطاف شدیییییید بدنش بگم که اونقدر خم میشه که میتونه یه اسباب بازی که جلوشه و به اندازه دو برابر قد پاهاشه برداره.....یعنی خم میشه سرش میاد رو مچ پاش بعد دستاشو دراز میکنه و شی مورد نظرشو برمیداره!!!! یعنی قیافه ما اون لحظه این شکلیه....... big surprise smiley

- دیگه از خوردنش بگم ;)) برنج کباب مخصوصه خودشو میخورهشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے....سوپ ماهیچه....حریره بادوم....سرلاک و کلی میوه های خوشمزه خومشزه، تازه بستنی هم خیلی دوست داره (بدونه کاکائو)17.gif

و عاااااااااااااااااااااشقه بیسکوئیت مادره                  های gif طنز 21

- دیگه از چیش بگم

ها 

از مهربوووووووووووونیش.....سرشو به سر و گردنمون میچسبونه یا با دستاش سفت صورتمونو میگیره ماچمون میکنه....البته نه ماچه با صدا....بیشتر تو مایه های بوس فرانسویه بچم!!!!!!!!!شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

-بچم تو حموم از بس ذوقیده میشه محکم دستاشو تو آب شالاپ شالاپ میکوبه وقتی هم آب تو چشمش میپاشه بر ما خرده میگیره و گریه میکنهپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

- سیستمه خوابشم تغییر کرده و دیگه به اون قانون مداری برنمیگرده سمت چپش و هر دفعه به طرق مختلف میخسبههههه  ( امروز ترکوندم با این کلمات وزینم!!!  )

-آرمان به سیم خییییییییییییلی علاقه داره!!!! خیلی یعنی خیییییییییییلی همش دنباله سیمه به جقجقه و این سوسول بازیا اعتقاد نداره....اگر با هم پای لپ تاب بشینیم سیمو میگیره و همه بند و بساطمو میندازه پایین!!

- دیگه همین دیگه....بسه!!! خسته شدم!!!  بقیه افتخاراتتو بعدا هم میشه گفت مغزم دیگه ارور میدهشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

 

بریم واسه قسمت سخت مطلب یعنی عکس گذاری

 

همونطور که مشاهده میکنید چشمای عزیز دلمهههههه

 

اینجا آرمانی رو پشه زده بودshy smiley, shy smiley, timid smiley, timorous smiley

 

                             

                                                

 

                                                                flower smiley, power01 smiley, flower smiley, power smiley, love smiley

 

البته الان دیگه به کثیفیه اون اوایل غذا نمیخوری عشقم....قشنگ میشینی و با دستاتم فوضولی نمیکنی قاشق رو بگیریتکان بله شکلک ها بسیار خوشحال

 

 

                         اینم آرمانه دختر کش  

 

 

   تو این عکس آخریه که بابا هم ازت گرفته میمیکه چهره ات خداااااااااااااستقه قهه

 

                   جووووووووون      

 

تو به نظر من خووووووووووووووووووووووشگلترین نینیه دنیایی شاد رقص شکلک نوزادشاد رقص شکلک نوزادشاد رقص شکلک نوزادشاد رقص شکلک نوزادشاد رقص شکلک نوزادشاد رقص شکلک نوزادشاد رقص شکلک نوزاد

 

پسرک روروئک سوارم که هنوزم پاهاش به زمین نمیرسه، یعنی وقتی یوری وایمیسه یکیش میرسه و اون یکی رو تاب میده!!!!joytears smiley, joytears smiley, female smiley

 

 

اینا هم جدیدترین عکسا

 

 

این همون ورژن جدید ذوق کردنشه که تعریفشو کرده بودمقه قهه

 

 

اینم مدلی که آرمان دستاشو میذاره رو پاش و من عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقشممحبت

 

 

خوب عکسا دیگه کافیه....زیبااین پستم خیییییییییییلی دراز شد!!!!بدبو کلا هم به ادامه مطلب اعتقاد ندارم چون خودم هیچوقت ادامه مطلبارو باز نمیکنم....چشمک

 

                            بای بای....see you later 

پسندها (7)

نظرات (17)

مامان و بابا
25 مرداد 93 23:38
سلام آرمان جوووووووووووووون من حديث هستم 4 ماه و 4 روز به دنيا اومدم مامان و بابام برام وبلاگ باز كردن اگه بيايي بهم سر بزني خوشحال ميشم اگه نيايي باهات قهر ميشم.... دوستت دارم
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
ووووووی ووووووی حدیث جونی حتما بهت سر میزنم جیییییییگری....همین الان!!!!
بهار مامانه برسام
26 مرداد 93 2:39
الهام جون عزیزم ممنون گلم از محبتت و اینکه به ما سر زدی و کلی خوشحالمون کردی پسملی ناز قربون اون ذوق کردنت بشم من...هزارماشالله نی نی جونی خوشمل و با نمکی دارین و اگه اشتباه نکنم خیلی شبیه دایی جونشه این آقا کوشمولو خدا حفظش کنه و عاقبت به خیر و خوشبخت بشه
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
من خوشحالم که با شما آشنا شدممامان برسام این پسر من یجورایی به خیلیا رفته ولی بیشتر به خودم....تو عکسای این پست تو بغله باباشه البنه
ارغنون
26 مرداد 93 7:53
سلام عزيزم. خوبي؟ ماشالله به اين آقا آرمان. چه پسره گليه. خيلي خوردني شده. خدا رو شكر كه خوب غذا ميخوره. پسمل ما كه فقط غذاي مورد علاقه اش پلو ماهيچه است! بقيه غذاهاش رو يا كلا نميخوره يا با اكراه و هزارتا قرتي بازي بايد بهش بخورونيم!! خيلي حرص ميخورم سر خوب غذا نخوردنش. آخه وزنشم كمه! آخرين بار كه وزنش كرديم ۸۳۰۰ بود!!! فرني و حريره بادوم رو كه كلا ترك كرده! مسيحا هم فقط ميتونه بشينه. البته دمر خيلي مي افته و روي چهار دست و پا مي ايسته اما نمي تونه جلو بره بيشتر عقب عقب ميره! تو روروئك سواري كه حسابي وارد شده! روروئك ها معمولا تنظيم دارن و پايين تر ميان ما مال مسيحا رو آورده بوديم پايين الان باز آورديم يه خورده بالاتر. قدش خوبه آخرين بار ۷۲ بوده. اما كمبود وزنش!!!!‌ منو ديوونه ميكنه!
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
سلام به روی ماهت خانومی...مرسی عزیزم شما خوبی؟ نظر لطفنه خانومی والا راجع به خوردن آرمانی از اول خوش خوراک بود و به هیچی نه نمیگه.....حتی اگ بدش بیاد میخوره ولی اگه حواسم نباشه یهو بالا میاره!!!! کلا نینیه خوش اخلاق و بسازی دارم قد آرمانمم خوبه اما روروئکش لا مصب بلنده....تو پایینترین وضعیت بازم بلنده براش عزیزم حرصشو نخور الانم که خیلی وزنش پایین نیست
الهه
26 مرداد 93 13:21
ای جونم.... مثل همیشه بی نظیر بود...آفرین به تو مامان با ذوق... عزیزم... سیبیلای پسملت حسابی در اومده هاااا.... حسابیییی مرد شده هزار ماشالاه خدا حفظش کنه خدا تو رو هم واسه آرمانی حفظ کنه که انقدر با ذوقی و به بچت اهمیت میدی... همیشه خوشحال و خوشبخت باشید دوستم... اوووه چقدر حرف زدم ببخشید
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
قربونه دوسته با محبتم....مرسی که انقدر زود مطلبو خوندی..... بچم کجا سیبیل دارههههههههههههههه البته از اولم بچم پشمالو بوده سیبیلاش تازه نیست از نوزادیش داشته تو هرچقدر طولانی بنویسی من بیشتر ذوق مرگ میشم
مامان زری
26 مرداد 93 16:57
سلاااااااااااام ماشالله به آرمان.چقدر ماشالله تپله .خیلی از عکساش خوشم اومد خدا بهت ببخشه شبیه مهران غفوریانه .البته آرمان خیلی خوشگله از نظر بانمک بودنش عرض کردم که شبیه مهرانه. دختر من که اصلا هر کاری که کردم شیشه نگرفت و شیر خودم هم نتونست چاقش کنه.به جای من یه جای آرمانو گاز بگیر دلم خنک بشه خیلی بامزه و خوشگله
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
سلام به رو ماهت پیام خصوصیتو خوندم کلی خندیدم.....چقدر زود و سریع یر به یر کردی مرسی عزیزم نظر لطفته مهربون.... شماهم جیگر طلاتونو بببوس
بابا و مامان
27 مرداد 93 8:21
وای ماشالاه الاهی فدای خودت و ماشالاه اون چشمهای نازت عزیزم فدای اون خنده ها ناز و خوشگل و نمکیت دوستت دارم مامان جون با اجازه لینگتون کردم
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
وای مرسی عزیزم....خدا نکنه جیگرتو.....باعثه افتخاره....منم لینکتون میکنم
الهه
27 مرداد 93 10:20
پس قبول داری که سیبیل داره... عزیزم مگه بده که پشمالو باشه... من خیلی خوشم میاد!! خدا بهت ببخشه نی نی رو خدا از این لذتها به همه بده
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
مرسی قوربونت برم....ایشالله ایشالله
الهه
27 مرداد 93 10:29
الهام... نمیشه عکسارو از اینجا copy کرد؟ دلم میخواد نگه دارم عکسارو
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
عزیزم کلیک راست و کپی عکس و متن بسته است هر کدومو خواستی بگو خودم برات میفرستم
مامان بردیا اریایی
27 مرداد 93 14:42
ای جونم چند روزی نبودم اومدم الان پست هارو خوندم مرسی با این فتوشابات عالیه خانم هنرمند ارمان تپلی هم هزارماشالله ببوسش ازطرف ما مرسی که پیش ما میاین عزیزم
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
من فدات....مرسی که زود زود بهم سر میزنی....خیلی خوشحالم میکنی
مامان بردیا اریایی
27 مرداد 93 14:50
منم زیاد با ادامه مطلب موافق نیستم چون خودم هم باز نمیکنم خوب کاری میکنی نمیذاری الهی خاله فدای نشستنت تپلی مپلی بوس هوارتابوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس راستی پست جدید گذاشتم بفرمایید دیدن کنین لطفأ راستی ممنون که به نظرات پاسخ میدین
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
من به نظر قبلیه که گذاشته بودید 5 بار جواب دادم اما تایید نمیشدبالاخره الان شد مرسی خااااااااااااااااااااااااااااااله خدا نکنه....چقدر شما ماه و مهربونی....قربونه کپلیه شیطونه شمام من بشمممممممممممممممم
خاله بهنااااز
27 مرداد 93 15:24
اااااااااااااااخ اااااااااااااااااااااااخ من فدای این گردالی بشم خدا هرچی بمون نداده عوضش ارمانو داده که قد یه دنیا می ارزه از وقتی اومده شده دلیل زندگی کردنم مررررررررررررررررسی که هستی خاله از خدا میخوووام منو بکشه اما ارمانی یه خش ور نداره روز به روز داره با مزه تر میشه اونقد با مزه که من میمونم در برابر حرکاتش چه واکنشی نشون بدم خدا حفظت کنه واسمون خاااااااااااااااااااله فدات
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
خاله خاله خالههههههههههههه تو بهترین خاله ی دنیاییییییییییییی.....دوست دارییییییییییییییییییم.....آرمان کلی خوش به حالشه که یه خاله بی این مهربونی داره....مررررررررررسی
لیلا
27 مرداد 93 22:15
دراااااااااز شد؟؟؟؟؟؟؟؟ یه فرهنگ لغت بده بیرون خیلی عکساش نازه،خداحفظش کنه
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
بلند شد خوب حالا توام دنبال سوتی نباش....متنم پر از کلماته سنگین و با کلاسه گیر دادی به یه دراز
مامان دخمل طلا
28 مرداد 93 8:40
اي جونم آرمان گلي شيطون 8ماهگيت مبالك ناناسي خوش بحال مامانت وقت داره مياد هي وبلاگتو آپ ميكنه من خيلي تنبلم يعني وقتي ندارم كه بيام وبلاگ نازنين رقيه رو آپ كنم و به وبلاگاي ديگه سر بزنم
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
من هی سر میزنم اما دریغ از یه پسته چهار خطی....خب عکس نذار تا وقتتو نگیره اما بنویس
خاله نازلی
28 مرداد 93 17:54
ای جون دل خالههههه خیلی پسر نازی داری خدا حفظش کنه خیلی شیرینه ببوسش یه عالمه
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
مرسی خاله نازلیه گلللللل
مامان کیمیا
29 مرداد 93 16:19
آخی.جوووونم چه پسر ناز وتپلی.اینبرای آرمان جونم. لینکت میکنم گلم
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
مرسی عزیزم.....ماچ بک برای خانم خوشگلت .... شماهم لینک شدی عزیزم
مامان ریحانه
30 مرداد 93 16:10
وااااااااااااااااااااای خدا جونم چقدر عکسهاش خوشگله مخصوصا اون عکس با عینک فدات توپولویت بشم خاله دلم میخواد فشارت بدم از دستم اینطوری بشی چنددفعه میام میبینم دفعه های بعد پیام میزارم
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
وااااااااای موچکرمممممممممم....قربونه نگات بشممممممم چشات خوشجل میبینه عسل مسل
مریم
30 شهریور 93 0:46
سلام خانومی چقدر آرمان گلی بزرگ شده ماشالله آخرین باری که اومدم وبلاگتون 4ماهه بود ..خیلی از چهره ماهش خوشم میاد الانم اسمشو سرچ کردم بلاخره یافتم به وبلاگ آرین منم سربزن
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
جدی میگی عزیزم....چه جالب... مرسی که انقدر با معرفت هستی حتما میام پیشتون