آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

شوخی با آرمان (قسمت اول)

1393/5/6 17:35
383 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااام

از اونجایی که مامان الهام کلا خیلی هنرمندهپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/( البته تعریف از خود نباشه) برای آرمان یه فیلم درست کردم....از بدو بستنه نطفه اش تا الان که هزار ماشالله 7 ماهش شده....کلا هرچی فیلم و عکس از دوران حاملگی و عکس مکس داشتم تا جایی که تونستم توش چپوندم.....فیلم به اکران عمومی هم درومد و همه کلی ازم تعریف کردن که بسی خر ذوق شدم.پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

سپس پا را فراتر نهادم و انیمیشن با موضوع آرمان و اژدهای طلایی را ساختم ((( این تیکه رو خالی میبندم شما به دل نگیرید)))

از دیگر هنرمندیهای اینجانب بازی با عکسهاست...گفتم عکسایی که تو فیلم استفاده نشدند به طریقی دیگر مصرف شوند که خدای نکرده شاتره دوربین به اسراف چیک چیک نکرده باشد!!!

از اونجایی که به قوله گفتنی شونصد هزار تا عکس از آرمان جونی دارم بر آن شدم که با بعضیهاش مزااااااااح کنم و کمی دل اطرافیان را به قیلی ویلی رفتن بیندازم.....

اگر به نظرتون بی مزه میاد بهم بگید تا قشنگ از قلبم بیرونتون کنم...آخه خیلی آدم انتقاد پذیری هستم

 

اول از ژیگولیان شدنه آرمان شروع کنیم: ( اگر میبینید فتوشاپش تابلوئه چون خودم خواستم! الکی ایراد نگیریداااا !!! همگان مستحضرند که با فوتوشاپ چه شگفتیها که نمی آفرینمپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/)

این آخریه ته خندستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

آرمان سیبیلووووو ( تو عکس دومیه شبیه مهندساست بچم)

 

 خخخخخخخخخخخخخ

 

اینم پیشی ملوسی

 

 

شرح در خود تصاویر http://goli88.persiangig.com/image/Smilies/icon_mrgreen.gif

 

                                                          هههههه

 

                       

                                                      

 

 

و آخریشپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

 

این خییییییلی خوبه

 

خوب برای این قسمت کافیه....همرو نباید یجا قلنبه کنم....باید کم کم تراوش احساسات داشته باشیم یوقت اور دوز نکنمپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/ میدونم زیادی از خودم تعریف کردم الان حالتون بده!!!! 

 

 

در قسمتهای بعدی نیز با ما باشید...

پسندها (3)

نظرات (15)

ملی مامان رادینو راستین.
6 مرداد 93 21:09
ای دردش به جونم آرمان کصافطططططططططططط کچلل بی شلفففففففففففف الهام خیلی بیشهوری واسه پسر منم انیمیشن بساز دیگه اصلا تولد گرفتم بیا ازشون عچس بگیییییییییییییییییییه چی میشه عوضی منننننننن ماشالله کلی کلی خندیدمو کلی حالی نمودمو کلی خستگی کو.فتی از تنم در اومد. کلا وقتی میام وبلاگت انگار تو وطن دارم قدم میزنم..خخخخخخ
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
خخخخ تو منو دعوت کن نامردم اگر نیام.... انیمیشن که سهله سریال 90 قسمتی واسش میسازم....بس که من حرفه ایم خداروشکر که یکم از اون ریقو بودن درت آوردم
مامان دخمل طلا
8 مرداد 93 8:26
سلام عيد خودتو و گل پسرتو باباش مبارك اي جونم ماشالله به آرمان گلي هزار ماشالله به مامان هنرمندش آفرين بهت تبريك ميگم
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
سلام به رو ماهت عزیزم....عید شما هم مبارک خانومی...ممنونم...
مانلی
9 مرداد 93 15:02
بنده به شخصه دیدن هر گونه فیلمی رو تکذیب می کنم و امیدوارم به زودی برامون پخش کنی بعدشم خیلی خوب بودن عکسا..مخصوصا نوشته های روی عکسا عالی بود
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
ای بدجنس اگه جلو محمد بگی منو ولم نمیکنههههههمن کامل نشونتون دادم توام هیچی نمیگیبعدشم مرسی چشاتون عالی میبینه
نسیم
10 مرداد 93 14:13
سیبیلاتو عشقهههههههه جیگره توپولوی خاله
خاله
10 مرداد 93 18:28
خدا حفظش کنه پسر نازتو............ دخترم 16ماهه شد زودی بیا
لیلا
11 مرداد 93 6:10
خیلی باحال بود! مخصوصا سیبیلا،قشنگ فیت صورتشه! ولی عکس اولیه رو فکرکردم واقعا پوستیژ گذاشتی روسرش!
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
مووووووووچکرم قابل نداشت
الهه
11 مرداد 93 10:34
azizaaaaammmm che bahal bod.... elham chera formate safat avaz shode?khodet imjuri kardish?!!kheyli bad shode!! hala un kilipi ke sakhti koo pas?faghat axa inja bod ke
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
عزیزم گاهی اوقات صفحه کامل باز نمیشه یبار دیگه ببند و باز کن تا درست شه ....من چیزیو تغییر ندادم بعدم عایا شما در جایی دیدید که فیلم رو در نت پخش کنند!!! نمیتونم میییییییفهمییییییییی؟ایشالله بیا خونمون تا نشونت بدم
ارام
13 مرداد 93 13:24
سلام ماشاا... به این مامان هنرمند خدا گل پسرت رو حفظ کنه خیلی عالی بود کلی کیف کردم
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
موچکرم موچکررررررررررررررر.....قربونه شما قابل نداشت
ساینا
15 مرداد 93 20:17
وااای خداا مردم از خنددده خدا بگم چیکار نکنه الهام...اینکارا چیه سر بچه در میاااررریی
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
بس که من با ذوقممیبینی توروخدا بچم داره از دستم دیوونه میشه....گاهی اوقات حس میکنم با نگاش داره میگه مامان بسههههههه دوربینتو بذار کنار
نگین
16 مرداد 93 9:49
اوووووووووووه عجب فتوشاپی.خعلی خوشجلن.احسنت ادامه بدید بهتریم فتوشاپیست دنیا میشی ها مامانی .خخخخخ
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
ما چاکریم ما مخلصیم ما خاطر خواتیم....فدایی دارید من بی جنبه ام ازم تعریف نکن خیلی زود خودمو گم میکنم
الهه
18 مرداد 93 16:23
الهام خیلی بدی... چرا دیگه نمیای مطلب بذاری ؟؟!!! خیلی وقته منتظرماااااااا .... !!!!! دلم واسه گل پسرت تنگید.....
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
میرم تو کار پست 8 ماهگی یکباره.....من معذرت
سارا از ساری
22 مرداد 93 2:58
سلام الهام جونم خوبی.ارمان کوچولو خوبه.وای خدای من چقدر این عکسا بانمک شده.ماشاالله به پسره خوشگلت ماشاالله به مامانه هنرمندش.عکسارو به همسری و مامانم نشون دادم هردو گفتن جالب و بانمک شدن.خدا حفظش کنه وروجکتو.کاش منم از این کارا بلد بودم واسه دخملی انجام بدم.
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
عزییییییییییزم مرسی از تعریفات و مهربونیت.....البته که من مطمئنم شما هنرای دیگه ای دارید
الهه
22 مرداد 93 10:39
bale...ma hamchenan bi sabrane montazerim...elhamiiii
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
الهی من فداتون....یه پست پر و پیمون مهمونتن میکنم
مامان ریحانه
22 مرداد 93 19:55
الهام جون چیکار کردی ای جان آخه چرا بچمون رو اینجوری کردی خیلی خندیدم ببخشید عزیزم خیلی وقته نیومدم وبت خیلی درگیری دارم مث اینکه خودتم خیلی وقته مطلب جدید نزاشتی گل پسرو یه ماچ آبدار بکن
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
خیییییلی تنبل شدمممم آپ میکنم و حتما به شماهم سر میزنم
مامان خورشید
27 مرداد 93 11:22
عالی بودن، مامان خلاقی هستی ها! خدا براتون حفظش کنه و همیشه سلامت باشه
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
مرسی عزیزم...