آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

7 ماهگیه تپولکه عسل مسل

1393/4/28 16:42
597 بازدید
اشتراک گذاری

138.gif

سلام و درود

یعنی اگه من یه روز دیر کنم به روم میارید؟؟؟

عایا این کاره صحیحی است؟پرنسس با توام!!!

(بچه ها اگر به نظرتون آهنگه وبلاگم بده لینک پیشنهادیه خودتونو بذارید تا اگر خوب بود بذارم تو وبلاگم...هی نیاید سرم غر بزنید این چه آهنگیه!!!!خخخخخ با تچکر)

7 ماهگیه نینی خوشگله استتتتتتتتتتتتتتتتتتتت....هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااYahYah

بچم داره بزرگ میشه...آقا میشه...عسل میشه.....دوماد میشه ایشالله

تعطیلیه و نبردیمت دکتر.... فکر کنم از مرز 10 کیلو با اقتدار گذشته باشی!!!

* نفس نفسم موهاش داره پر میشه...از خوشتیپی و خوشگلیت دیگه نگم 

* یکم داری واسه جلو رفتن تلاش میکنی...

* پاهاتم کشف کردی و هماهنگیه بین دست و پات خوب شده....دائما با دستات پاهاتو میگیری و به نرمش میپردازی....خخخخ

* برای نشستن و تعادل داشتن سعی میکنی....هنوز لق مییخوری و میتونی حتی یه دیقه هم خودت بشینی ولی اگه نباشیم امکان داره با مخ پهنه زمین شی

* آقا پسر خودشو لوس میکنه برای آقاجون بیااااااو ببین  

بدین صورت که صورته آقاجونو با جفت دستاش میگیره و لباشو میچسبونه به سیبیلاش و بعدم تند تند پلک میزنه....یهو میبینی نیم ساعت هی کله رو میاره عقب بعد با شدت دوباره صورته آقاجونی رو میگیره و آقاجونم نامردی نمیکنه هی ماچش میکنه....اصن یه وضعیدر عجبم چطور بابام خسته نمیشه!!!

* آرمان خان اگه ببینه بابا داره از در خونه بیرون میره جیغ میزنه و پا میکوبه یعنی عصبانیم....توله

* با آگهی های جم تی وی عششششق میکنه...میخواد از جاش بلند شه قر بده...

* تا اسمشو از هر مسافتی! بشنوه، برمیگرده طرفه صدا.... موقع شیر خوردن مامانم اینا اذیت میکنند و هی آرمان رو صدا میکنند بچمم معلومه گشنشه نمیخواد سینه رو ول کنه ولی آخر با زور ول میکنه و بلند میشه ببینه چه خبره چیکارش دارند!! همچین پسر گوگولی مگولی ای دارم منپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

* از فوضولی دیگه همتا نداره....عشق مامانشه دیگه گفتن نداره ( شعر سرودم! به به)

* پسر طلام آخر خوش اخلاقیه...کافیه نگاش کنیم تا لبخند بزنه...

* بد عنقی هم داره گاهی اوقات اونم برای موقعیه که خوابش میاد...آی نق میزنه آی جیغ میکشه آدم دلش میخواد با سر بره تو دیوار!!!

- این نق زدن تا زمانیه که کاملا بخوابه یعنی چطوری؟

یعنی با چشم بسته انقدر نق میزنه تا کم کم ولومش برسه به صفر و بفهمی که خوابش رفته!!!! همچین تو مخیه نینی گردالو!!!

* حالا از سیستم خوابه نه چندان جدیدش بگمممممممم...آخ آخ آخ چقدررررر جیگره..... 

اینم شرح مفصل:

- نینی بیشتر اوقات رو پام میخوابه

 

- ولی چون خیلی شیطنت میکنه و تکون میخوره با دور پیچ یا هر پتویی که دم دستم باشه میبندمش!

 

- بعد که حسابی نق میزنه و من با ماساژ پاهاش سعی میکنم آرومش کنم ، کم کم میخوابه...

وقتی بلندش میکنم و میذارم رو تخت سریع برمیگرده طرفه پهلوی چپش و تخخخخخخخت میخوافه.... اون لحظه که برمیگرده حیف که خیلی سختی کشیدم تا خوابیده و اینکه دلم نمیاد و الا بهش حمله میکردم و تا میشد میچلوندمش عبضیوووووو

هی هم از این حالتش عکس میگیرم...خیییییییییلی دوست دارمممممممممم

مخصوصا وقتی پوشکش زده بیرون....وووووووووییییییییییییییییییییی

یعنی حیفه این عکسا که باید کیفیتشون بیاد پایین....وبلاگ حالمو گرفتهههههه

 

و در آخر گاهی اوقات این مدلی بیدار میشی!!!! 

 

یعنی دوست دارم سر و تهت رو یکی کنم.....جییییییییییییییییییییییگرررررررررررررررررر

 

***خب از تمامه این حرفا بگذریم و برسیم به عکسای متشخصانه ...خخخخ

از کجا شروع کنم...هااا

بازم میلاد

ایندفعه به خیر گذشت و نینی کار خرابی نکرد و کلا خیلی خوش گذشت...

 

اینم عکسای آرمانی و رفیقه فابش

و

آرمان لختیییییییییییییییییی

ناناز ممیتو بخولمممممممممم

قربونه نشستنات

(عکسا رو باید از حد معمولی کوچیکتر بذارم، چون دائما وبلاگ ارور میده...اهههههههههه)

 

 

کلی میخواستم حرف بزنم و قربون صدقت برم اما نینی وبلاگ حالمو گرفت....هر چی هم صبر کردم درست شه و عکسا درست بیاد نشد که نشد.....اوووووووف همین یه جارو هم که دارم باید خراب شه و بازی واسم دربیاره :((((

پسندها (2)

نظرات (17)

خاله بهنااااز
30 تیر 93 3:06
وووووووووووووووووووووووووووووییییییییییییییییی ادمکا چقد با متن همخونی دارن خخخخخخخخخخخخخخ عکسای یه وریش رو تخت فوق العادست هی من بگم عکس ارمانو اپ نکن چشم میخوره هی تو گوش نده
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
خاااااااااله جونی موووووووووچکرم جییییییییییییییگر
لیلا
30 تیر 93 8:23
چه جیگریه این پسر... بابا این اگه زیر دست من بود سیاه وکبودش میکردم انقدر که گازوفشار وماچای آبدار میکردم ازش خدا حفظش کنه عسلو...
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
قربونت برم لیلا جونییییییییییییییییی
مانلی
30 تیر 93 12:10
من قربون این کپلک برم چه خوبه پسرم همچین رفیقی داره که ازش بزرگتره تازه هواشو هم داره بعععععله پس چی فدای اونوری خوابیدن و اینوری بیدار شدن بشم من در ضمن به شدت با خاله جانش موافقم خوب نذذذذذذذذذذذذار دیگه عکس بچه رو یا پاشو اون اسفند و دود کن توروخدا دیدی آخرش اون شب دود نکردی ایشالله به زودی تولد یکسالگیشو بگیریم گرد خوشمزه خوش اخلاق
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
مانلی گوگولی مگولی من شرمندتم بوخودا حواس نداشتم ولی شب بعد رفتنتون اسپند دود کردم...الهیییییییییییی من فدای سارنگ کپلو هم بشم در ضمن!!!ننهههههههههه دورت بگردم سیفید میفید
پرنسس
30 تیر 93 21:30
جیجلشووووووووو بابا نگفتم که آپ نکردی تبریک گفتم خو بعله آهنگ وبتم عوض کن این واسه آدمای داغونی مث منه شما که یه قلقلی داری که واست میخنده دیگه غم نداری یه چیزی بگم؟میخواستم نگم ولی میگم کپ باباش شده البته نظر مامیش مهمه هاااا.به بقیه توجه نکن ایشالله که خدا حفظش کنه زیر سایه ی مامان مهربونش و باباش
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
ولی منظورت همینههههه من میدونماوخی مگه تو چته عزیزمممممم....من حرفه کی رو سند بگیرم!!!! هرکی یه چیزی میگه!!!شاید بخاطر این باشه که منو ندیدی
fafa
30 تیر 93 22:41
الـــــــــــــــــــــی این عکساش که جای برج میلاده لباس پرچم ایران داره کپ خودت شده هاااااااااااااااااا خوش به حالت اوخخخخخ قربون اون ک و ن گردش بشم که اونجوری خوابیده گردو گردوووووووووووووووووووووووووو
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
ای قربونه دهنت برمممممممم....موچکرمک...و....ن....ش عشخه منه
fafa
1 مرداد 93 3:04
ددعا کن براش خوب بشه کهیر میزنه حاظرم از دل و جیگر خودم بزنه و از دست وپای بچم نه
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
خدایا ایشالله خودت همه نینیا رو حفظ کنی....این دسته گلا روووووو اینجوری نگو مامانی....حالا بچه که چیزیش نیست....خوبه خوب میشه ایشالله
مامان ریحانه
1 مرداد 93 10:16
الهام جون ماشالله هر روز داره بزرگ تر خوشجیل تر میشه ماااااااااااااشاااااااااللههههههههه اسپند دود کن براش عکسها خیلی خوشگل بود مخصوصا اون مدل خوابیدنش ماچ مالییش کن یاد نی نی بودن نیایش میافتم تپلک رو میبینم
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
اوخی ممنونم....باورت میشه من دقیقا میدونم بعدها حسرت این روزای ارمانو میخورم برای همین عینه دیونه ها همش دوربین دستمه
پرنسس
1 مرداد 93 14:02
عزیزم به چشم هر کس یه جور میاد عکس نیم رختو گذاشتی قبلا دیدم ولی خب شباهتی نیافتم شایدم من اشتباه میکنم گفتم که در هر صورت نظر مامان گلش مهمه وای ای کاش نینیت پیشم بود با لپش و رونش کار داشتم میبینمش دهنم آب میوفته هزار ماشاللههههههههههن خدا حفظش کنه
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
آرمان شبیه خودشهچه فرقی داره هرطوری باشه شبیه من یا باباش مهم اینه که بچمه و همه جوره دوسش دارم قربونه مهلبونیت خاله پرنسس جون...ایشالله یدونه از این فرشته ها گیرت میاد و وبلاگت از غم درمیاد!!! اومدنه بابای بچه خودش ماجرا داره!!! ایشالله باهم باشیم و شاهد این باشم که زندگیت رنگ به خودش میگیره
ماریا
1 مرداد 93 15:22
واااااای آرمان جیگر...بوس بوس بــــــــــــــوس بـــــــــــــــوووووووس ماشاااااالله عکسای خوابیدن رو تخت خعلی باحاله.
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
موچکرم ماریا جاناین همه موچ ماچ از خودت و نینی گولو
مژی
2 مرداد 93 1:38
عزیزم ماشاالله چه با نمک خوابیده خدا برات حفظش کنه. ممنونم که به وبلاگ تانیا ی من سر زدی. ان شالله حضرت علی اصغر نگهدار ارمان شما هم باشه. بازهم به ماسر بزن خوشحال میشیم
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
آخی مامانی من آدرسه وبلاگتونو ندارممممممممم....ای کاش میذاشتی آدرسو
مسی
2 مرداد 93 10:58
نی نی نازی داری خذا حفظش کنه واستون
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
ممنون خانومی
نگین
3 مرداد 93 11:42
سلام ای جونم چه نازه.خدا حفظش کنه.منم با اون خانومه موافقم اهنگ وبتون مناسب این فسقلی نیست یه اهنگ شاد بچگونه برا خوشگلتون انتخاب کنید.البته نظر مامی مهمتره....
الهه
5 مرداد 93 11:44
elham bekhoda balaye 100 bar omadam pm gozashtam ama nemidonam chera sabt nemishe...
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
آخی عزیزم من نمیدونم چرا بو خودااااااااا
الهه
6 مرداد 93 11:28
kheyli doseton daram mesle ha,ishe ali bod azizAM CHAND BAR OMADAM PM GOZASHTAM AMA SABT NASHOD!!
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
شما تاج سری شما گل دختری....من شرمندتم....این نینی وبلاگ کلا منهدم شده!!!!
مامان محمد پارسا
7 مرداد 93 2:05
خدا جون این ارمانه؟؟ الهام ماشاالله چقدر موهاش پر شده چ جیگر طلایی شده ماشاالله چشم نخوره ایشاالله فدات بشه خاله کپل خان
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
خاله نینیم یکم از حالته کچلیان خارج شده شکر خدا!!مرسی از این همه ماشالله ایشالله
مامان دخمل طلا
8 مرداد 93 8:31
7ماهگي پسر گلتم مبارك الهام جوني
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
مرسی خاله جونی
نگین
13 مرداد 93 23:45
سلام .مرسی که اومدید و سر زدید به وبم.من قهر نمیشم اصلا.اونم شوخی کردم... حالا هی میام سر میزنم از دستم خسته بشید از طرف من لپای ناز کوچولو رو ببوسید
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
آره ...تو رو خدا....دیگه از این کارا نکنیاااا من قلبم ضعیفه!!!!!