آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

از همه جا

1393/4/18 17:57
536 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 

 

روحیه داغووووون...نمیخواستم دیگه پستای ناراحت کننده تو وبلاگ زیاد شه واسه همین آپ نکردم...sad nodding emoticon

از پسرک تنبلم بگم که شازده قل میخوره میاد رو شکمش دوباره سریع برمیگرده! ولی اینو بگما تا همین حدشم خدارو شکر میکنم!!!کلی منو از این رو به اون رو کرده با قل خوردنشsad to happy emoticon

ورجه وورجش خیلی زیاده به همه چیز میخواد برسه البته که زکی!!! ولی نمیخواد زیاد خودش رو تو زحمت بندازه و وقتی نشسته دستاشو انقدر دراز میکنه که اگه حواسمون نباشه با مخ میاد تو زمین!

از اونورم بچم دیگه داره یواش یواش همه چی میخوره صبحها بهش بیسکوییت مادر تو شیر میدم ظهرا سوپای مختلف میخوره عصرا حریره و شبا سرلاک و کلی میوه و چیزای خومشزه خوشمزه دیگه...به افتخاره پسرم...                                                          113.gif0-1A-19mannetje-kip1.gif0-047sq.gif

- حالا نوبت چیه؟

- آفرین 

عکسای قشنج مشنج

 

این آخرین باری بود که تو گهواره خوابیدی، نمیدونم بخاطر وزنت بود یا اینکه عمر گهواره تموم شده بود ولی خراب شد و دیگه تکون نخورد تا تو توش لالا کنی. الان دو هفته ای هست که دیگه رو تختت میخوابی و البته که خیلی بهتره، چون بزرگتره و تو میتونی توش قل بخوری و پاهای جیگرتم جایی گیر نمیکنه...

 

i love mammy  (یعنی اون آی لاو مامیت تو حلقه بابات که کلی حسودیش میشه و همش میپرسه اینا آی لاو ددی ندارند؟؟؟!!! نوچ. ندارند. )

 

البته گویا شما به جای کوچیک عادت کردی چون وقتی بیدار شدی کاملا اینوری هستی!!!! همچین انگار دوست داری پاهات بخوره به یه جا و با آزادی میونه خوبی نداری!!! خخخخخ،قلقلی 

 

کلا همه جور خوابی!!! .... یعنی اگر به حاله خودت بذاریمت غش میکنی و میخوابی حالا هرجا میخواد باشه!!! بلا گردونت شم نمیدونی چقدر ذوق میکنم یهو میبینم خودت خوابیدیاصن یه وضعیهپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

 

 

اینم مراسمه حریره و سوپ خوریه گامبو خوشگله....خییییلی کثیف کاری میکنی و بعضی اوقات وقتی دستتم مداخله میدی، انگار ظرف غذا جلو صورتت منفجر شده..................................................................!!!! 

هیچی دیگه میبریمت حموم......

 

حالا این شما و این عکسای خوردنیه من

 

 

و اما خالخالی خان در فضای باز، بله درست شنیدید فضای باز....ما بیرونم میریم نیشخند ...از بس هوا گرمه با یه بادی میبرمت بیرون بازم عرق میکنی....البته زیاد جایی نمیریما فوقش یه ذره از سر خیابون نفوذ میکنیم، خیلی ریز تا کسی شک نکنه71.gif 

لا مصب آفتاب بسی بی رحمانه میتابه...... انگار ارث باباشو خوردیم!!!!

                                          های gif آفتاب 99

و آرمان و بابا که حیفم اومد عکسای مهربونتونو نذارم...

 

همین دیگه تموم شد خیلی طولانی نوشتم ....

مثل تو کتابا میخوام در آخر از همه دوستای گلم که پای همیشگیه وبلاگمند تشکر کنم...

از اینکه هستید، نظر میذارید و همدردی میکنید باهام.... از اینکه با من میخندید و حتی با من ناراحت میشید.... بی نهاااااااایت دوستون دارم.... همیشه باشید و منو تنها نذارید...

                 

پسندها (2)

نظرات (15)

خاله بهنااااز
18 تیر 93 18:32
ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووویییییییییییییییییی عکسای اندفعه فوق عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه وووووووووووووووووووووووویییییییییی مامان با ذوووقش مرسی که هی وبلاگ و اپ میکنی عاشق جفتتونم تصور اینکه بدوووون شما دوتا زندگی کنم محاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااله
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
قوربووووووونه مهربونیت خاله جووووووونی....زندگی بی تو هم برای ماهم محاله
سحر.د
18 تیر 93 18:44
قربون ارمان تپلی برمممممممممممممم
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
خدا نکنه سحر جااااانم
ماهانی
18 تیر 93 22:16
جیگرشو عزیزم خپل خان خومشزه
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
خومشزگی از خودتونه
fafa
19 تیر 93 17:57
ای هلاکتم آرمان با اون چشای قد گردوت- الیییییییییییییییییییییییییی گازش بگیر الی منم از این تیشرته آی لاویو مامی میخوام نامر مارکش چیه؟ از کجا خریدی؟ میخوااااااااااااااااااااااااااااااااام
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
خدا نکنه مامان جونیییییییی....من از یه مغازه تو جمهوری خریدم....همه تیکه هاشم دارم
لیلا
20 تیر 93 7:02
آیا این پسر خوردن ندارد آیا؟ باید درسته قورتش داد این جیگلو... راستی از این تیشرته که میگی من آی لاویو ددی هم دیدم
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
خوردن دارد آیا خییییلی زیااااادببین صداشو درنیار نداریم از این تیشرتا
ملی مامان رادینو راستین.
20 تیر 93 14:17
این کصافطو من درسته قورتش بدم بره تو دل من دیگه هم نمیدمش به مامان الهامششششششش.. الهی قوبون حریره خوردنش بشمک.. ای قوبون اون لایه های چربیت بشم عوضی مننن آخیشششششش خالی شدم یکم.. نمیتونم این حرفا رو پیش رادین بزنم زودی یاد میگیره .. چرا که نه..خخخخخ الهی همیشه زنده باشه گل پسرمون
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
مال تو بخشیدمش....از گذشتم فق بخاطر بحث رفاقت...خخخخخیلی با معرفتم من! خودا نکونه خاله ملی جووووون بی شرف بی شرف بی شرفه میخوای بری مهد آره چرا که نه
مامان محمد پارسا
22 تیر 93 1:26
سهم منم از قورت دادن این عبضی بزار کنار دیر اومدم ولی دلم میخواد خوب..... یه شلوارم بکن پای بچت میبریش بیرون ننداز این روناشو بیرون نصیحته مامانم بود به من گفتم به توام بگم
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
وووووووووی قبونه پاهای تپله محمد پارسام بشم من
مامان ریحانه
22 تیر 93 13:09
الهام جون هر موقع میام وبلاگت کلی دلم باز میشه برعکس مطلب قبلیت به نظرم روحیه خوبی داری از اینکه به نیایشم لطف داری ممنونم عکسهای آرمان خیلی خوشگل بود هر روز داره تپل تر میشه اسپند یادت نره عزیزم
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
قربونت برم عزیزم نظر لطفته خانومی....آره کلا خوبم گاهی ادا تنگارو درمیارم نیایش خاااااااانم که ماهه خودش آدم بهش لطف نداشته باشه چیکار داشته باشه
مامان ریحانه
22 تیر 93 13:13
راستی نیایش هم یه لباس ilove mammy داشت رو دل باباش مونده بود همیشه میگفت برای باباها نداره منم یه کیفی میکردم آخر اینقدر اصرار کرد گفتم یه ساق شلواری هست پشتش نوشته ilove dady چیز دیگه پیدا نکردم بخرم گفت نههههههههههههههه نخواستم اصلا چقدر حسودن این آقایون
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
هار هار هار ..خخخخخ کلا لذته خاصی در چزوندنه مرداست نمیدونم چه حکمتیه.....
مرضیه جون
22 تیر 93 14:49
ای جونم مامان خوش سلیقه الهام جونم خوب بلدی وبلاگتو مدیریت کنی افرین عزیزم مطالبت خیلی قشنگه خوب مینویسی منم سر مانی خیلی ذوق داشتم الان نمیدونم چرا حس ندارم تنبل شدم ارمان جونم رو ببوس عزیزم زنده باشه درضمن اهنگ وبلاگتو عوض کن عبضی
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
عهههه مرضی الکی به خودت جو نده که یعنی حال نداری....لوس قربونت برم مرسی عزیزم
ثریا
23 تیر 93 17:41
سلام اهلام جونی خوبی؟ وای به به و آفرین به تو مامان زرنگ که این همه نوشتی برای دامادم من خیلی مامان بدیم چند وقته ننوشتم به دلایل مختلف ، چقدر عکسای آرمان جیگرن فداش بشم توپولوی خودم ببوسش
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
سلام عشخم....با تچکر از شما ....بله میدونم هی میام سر میزنم هیچ خبری نیستتنبل بنویس خوووووب قربونه تو عزیزم نظر لفتتهعروسمم ببوس
sara bano
25 تیر 93 11:51
سلام عزیزم خوبی؟ارمان خوشگلم خوبه؟ببخش چند وقتی نتونستم بهت سر بزنم دلم خیلی گرفت بابت پست قبلت.انشاالله که الان حسابی پر انرژی مثبت هستی.همه ما یه دوره ای حالمون اینجوری شده الهام جان ولی عشق و علاقه زیادمون به این وروجکا دوباره ماهارو سرپا کرده.ای جونم ماشاالله پسملیه خوشتیپ و خوش خنده خاله.حسابی خوردنی شده پسرت ها مراقبش باش
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
سلام به رو ماهت عزیزم...آرمانم خوبه ...تو و نینت چطوری....سارا یه ایمیلی یه اکانته فیسبوکی نشونه ای بده بهم! قربونت برم مهربون این فسقلیا هی مارو گول میزنند، تا از ته دل میخندند آدم خودشم یادش میره چه برسه به درد و غم.....
elahe
25 تیر 93 12:46
ey jonam.... mesle hamishe jazab armani... fekr nakoni khale elahe bi marefat shodea....aslan....omadam weblogeto didam ama vaght nakardam betonam nazar bezaram... be har hal bayad bebakhshid khoshjel moshjelaaaa
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
در شگفت و تعجب بودم که دیدم بالاخره پیدات شد، البته تو فیسبوک از نگرانی درم آورده بودی قربونه مهلبونیت خاله جونی مرسی که وقت میذاری برامون یادگاری مینویسی....بخدا همیشه منتظرتم!!!!!! همچین وابستگی ای بهت پیدا کردمدیگه زیاد دیر نکن
مامان دخمل طلا
26 تیر 93 11:29
اي جوووووووووونم پسر گلي ماشالله خدا حفظت كنه جوجو
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
مرسی مهربونم
پرنسس دل شکسته
28 تیر 93 0:08
هفت ماهگی آرمانی مبارکککککککککککک
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
بی شلف تو چطور یادت میمونه