آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

کلی عکس قشنج مشنج

1393/3/15 16:17
461 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام آقا کد شکلک بوسه فیس بوک

از اونجایی که تریپ خاصی از خودت در نکردی وبلاگ دیر آپ میشه....یه تکونی به خودت بده بچه

چهار روزه دارم بهت فرنی میدم که بدت نیومد و خوردی، البته تا الان به شوخی یه چیزایی تو دهنت مییییذاشتند

(یعنی باباتو آقاجونت ) مثلا بستنی پرتغال لیموشیرین طالبی هندونه نون سنگگ!!! البته خیلی ناچیز و کم....کد شکلک های کامنت گزاری فیس بوک

کلا خیلی هول داری برای خوردن گفتم یه ذره با فرنی شروع کنم تا 7، 8 روز دیگه که 6 ماهت میشه خوردن غذای جامدم یه کوچولو یاد بگیری عسل مامان...

چند روزه سرمون شلوغ پلوغ بود و شما حسابی حال کردی.^_^  از خارجه برامون مهمون اومده بود ! همه کلی ماچ و بگلت کردند و همش ازت تعریف میکردند توام با خوش اخلاقی براشون میخندیدی و خودتو تو دلشون جا میکردی.... البته شبا هم با نق نقات خودتو از یه نمااااای دیگه هم نشون میدادی البته!!!! خاله ها و دایی کوچیکه خودم با تازه عروسش چند روزی اومدند تهران و مهمون ما بودند ...کلی خوش گذشت و خندیدیم....

میخوام کلی عسک بذارم این پست رو بترکونم.....

حالا توجهتونو جلب میکنم به یه سری عکس فوووووووووق جذاب که همش اگر چه با یه لباسه و مکان هم تغییر نکرده ولی فیگورا و ژستای آرمانم حررررررف نداره....بعععععععله

از بس تنبلی هر وقت رو شکمت میذارم که مثلا تشویقت کنم سینه خیز بری دست راست بالا فررررررت برمیگردی رو پشتت!!!! آخر از دستت ذات الریه میگیرم!!!! شکلک های فیسبوک 

الهی من قربووووووووووووونه خنده هات برم عزییییییییییییییییییزم

آها یاد یه خاطره جنجالی از دیروزت افتادم....رفتیم میلاد!!! درست در ارتفاع سیصد و خرده همچین فضا رو تلطیف کردی و مارو به زحمت انداختی که نگو!!!!  فکر نکنم دیگه با دیدن برج هیچوقت از ذهنم پاک شه که اون بالا چیکار کردی......مجبور شدیم سرویس بهداشتی رو دربست بگیریم و نذاریم کسی بیاد داخل ! تا با صحنه های شیک و مجلسی شما روبرو نشند!!!...خلاصه که بله!

تو پارکینگ همه بهم گفتند مامانی چرا ساک آرمان رو میاری !!! ولی رفتیم بالا همه متوجه شدند چرا.....بساط شیر خوری که نمیتونست با سینه خودم برگزار شه پس باید شیشه و آبجوشیده و اینا بلهههه!!!

بعد شیر خوری هم که داستان پیف و اونورا !!! و کلا عوض کردنه کل تیپ آقا !!!! یعنی در شگفتم چه گرفتاری شدیم از دست تو!!! بچه یک ساعت نمیتونی به ما ببینی راحت باشیم؟؟؟؟ آیا نه؟؟؟؟  ایش بهت...

 

کلا قیافتم این شکلی بود اونجا!!! بیچاره بابایی!!!!

( اینجا تو آخرین سمینارتی آقای مهندس ) تیپتو برم جیییگر

 

                                                          دوووووووووووست دارم با کلی از این قلب کوچولوهااااا

                                                                                            смайлик

پسندها (3)

نظرات (7)

elahe
19 خرداد 93 8:37
ey jonammmm....kheyli khob axa...dosteshon dashtam...
مامان دخمل طلا
20 خرداد 93 18:42
اي جوووووووووونم آرمان گلي خوشتيب خيلي ناناسي آقا خدا حفظش كنه الهام جون چيزي به واكسنشم نمونده مواظب گل پسر باش
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
وووووی موچکرم مامانی جووونم...آره منم از واکسنش خیییییییلی میترسم
مامان دخمل طلا
22 خرداد 93 10:38
نازنين رقيه واكسن دو ماهگي ومخصوصا 4ماهگيش خيلي اذيتش كرد اين بار واسه 6ماهگي تو راه كه داشتيم ميرفتيم براش آيه الكرسي و 4 قل خوندم و فوت كردم بهش كمتر اذيت شد شما هم براش بخون معجزه ميكنه واقعا
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
آخی راست میگی...باشه حتما...مرسی
مامان مانی
22 خرداد 93 11:11
سلامممممممم دوست جون من الهام مامانی خوبی چه خبرا کم پیدایی ای جونممممممممممممممممممممم چه عکسهایی فدای چشمای نازش بشمممممممممم بوس از طرف ماهان برای آرمان جونمم
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
قربون تو هستیم زیر سایتون خااااانمخدا نکنه عزیزم مرسی از مهربونیت
پرنسس دل شکسته
27 خرداد 93 13:38
سلام مامانی تازگیا تمبل شدیا شیش ماهگی پسملت مبارک تو بعضی عکسا مخصوصا اونی که لباس قرمز تنشه چند پست پایین تر آدم میخواد لپاشو گازگازی کنهههههه هزار ماشالله.ای شالله همیشه سالم و سرزنده باشه زیر سایه ی شما
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
خانمی شماکم پیدایی ستاره سهیل شدی من که کما بیش هستم همیشه....مرسی عزیزم خاله مهربون گازتو بهش میرسونم حتما
elahe
28 خرداد 93 12:57
elhami pas chera vase vaksane 6 mahegi matlab nemizari????!!montazerama haroz miam chek mikonam
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
گذاشتم، ببخشید دیر شد
ماریا
2 تیر 93 19:59
وااااای جیگر..ماشالله چه ماهه این گل پسر.خدا حفظش کنه. البته مامانشم خیلی خوش سلیقس..
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
مرسی ماریا جان....اولین باره که میای وبلاگ من...خوشحالم کردی عزیزم