آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

عاشقتم مامانی

1393/3/5 18:07
829 بازدید
اشتراک گذاری

                                                          Glitter kiss emoticon (Kiss emoticons)

بعضی از حس ها نوشتنی نیستند یا من نمیتونم درست توصیفش کنم....

وقتی آرمان دراز کشیده و داره با اسباب بازیاش ور میره و میخوردشون!!! یهو میرم جلوشو و اونم سریع دست و پاشو تکون میده و با بی زبونی میگه چقدر خوشحال شده....کنارش دراز میکشم و صورتمو میچسبونم به صورتش سریع دستاش رو میذاره روی صورتم....لبامو میچسبونم به گونه اش و شروع میکنم به لالایی خوندن......pouting emoticon

لالا لالا گل چایی

یکی یدونه مایی

تو مرد کوچک خانه

عصای دست بابایی

شاید 10 دیقه یا یه ربع زل میزنه تو چشمامو و به صدام گوش میده....منم حسابی نازش میکنم و بچم کم کم  خوابش میگیره....تا بلندش میکنم و میذارم سر جاش سریع خوابش میبره...یه خواب آروم...

اینجور موقعهاست که باورم میشه این بچه واقعا فرشته ست. چقدر دوسش دارم و قلبم با قلب اون میتپه...sad kitty emoticon آرمان شده جونم عمرم نفسم...دیدن لبخندش دیدنه مهربونیاش خود زندگیه...حتی تصور اینکه چقدر عاشقشم واسه خودمم بهت آوره

 

پسندها (2)

نظرات (13)

مامان مانی و ماهان
5 خرداد 93 18:25
وای الهام با این نوشتت اشکم در اومد میبینی چه حس قشنگیه (به خاطر این ما هم به سومی فکر میکنیم خخخخخخ) مارد شدننننننن یعنی عزیزممممممممممممم تمام عشقی که داری خالصانه تقدیمش میکنی و لذت میبری مادر یعنی تمام عشق با این عکسات دل ما رو بردی پسری ناز
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
منم دومیرو میارم......ایشالله خدا پسراتو بهت ببخشه مرضی جان
ملی مامان رادینو راستین.
5 خرداد 93 18:28
ای من فدا لالا کردنششششششششش خودمونیم کلک چه لالایی هایی بلتیااا به مام یاد بده خاهر
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
تو که ختمه همه این کارایی بی شلف من یاد تو بدم؟؟؟برو خودتو سیا کن
ملی مامان رادینو راستین.
5 خرداد 93 18:38
من حرف زدن معمولی رو با شعرو آواز میگم بچه م دیوونه میشه میگه همون بهتر بخوابمممممممم
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
من که خل بازیام حد و حساب نداره از این شعرای فی البداهه هم تا دلت بخواد براش میخونم
مامان دخمل طلا
5 خرداد 93 18:51
اي جوووووووونم آرمان گلي ي چيز بگم داري حرف دل ما رو ميزني ولي ما بلت نيستيم بنويسيم شما دست به قلمت عاليه خدا حفظ كن گل پسرتو
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
قربونه محبتت خانومی خدا دخملک ناز شمارم بهتون ببخشه...ماشالله بهش
*نازگل*
5 خرداد 93 19:18
عاشق اون شكل ماهشممممم خدا بهت ببخشش الي جونممم درضمن اشكم دراومد با حرفات
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
مرسی عزیزم...آقا دانیاله نااااز رو هم از طرف من ببوس
نسیم
5 خرداد 93 19:36
وای که چقدر حس نابیه مادر بودن...خدایا شکرت واسه داشتن همچین فرشته هایی خدا نگهدارتون واسه هم ...انشالا تا ابد شاد و عاشق باشید الهام جون بوس واسه پسمل نمکیت
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
قربونت نسیم جان همچنین آقا پسر شما رو هم خدا حفظ کنه
elahe
7 خرداد 93 8:49
vayyyy elhami in yeki az ghashangtarin matno axayi bod ke gozashte bodi...ali bod...che hese khobie....delam khast!!! khoda bebakhshe behet manam lalayi khundano kheyliii dost daram... kheyli khobe ke adatesh midi be shero lalayio....manam bacheye khahar shoharam injurie tu oje asabaniato jigh jigh kardan vaghti vasash sher mikhunim ta 15minam shode bashe arome arom negat mikone kheyli dost dashtanieeeee
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
مرسی عزیزممممم...از بس که خود نینی انقدر خوبه که متن و عکسا خود به خود قشنگ میشندخدا به همه منتظرا یدونه از این فسقلیای اذیت کن عطا کنه
elahe
7 خرداد 93 8:49
wow...che postam tulani shoddddd !!!!! nakhandi behemmmmm
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
اصلا درستش همینه آبجیه من
sara bano
7 خرداد 93 11:45
سلام عزیزم خوبی ارمان جونی خوبه؟ وای الهام اشکمو دراوردی دختر وقتی خوندمش پریدم دخملی و حسابی تو بغلم فشارش دادم چقدر دلم براش تنگ شد انشاالله همیشه کنار هم شاد باشین.قربونش برم ارمانی هم مثل دخمل من مامان خواره
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
ببین من رسالتم همین بود که مادرها و نینیا رو بندازم تو بغل همقربون محبت ساراجونیپس دخملک توام مثل آرمان دهندارهماشالله همه چی رو میبلعندااااا...من عاشق این حرکتشم...
مامان محمد پارسا
8 خرداد 93 0:59
سلام الهام جون.دقیقا حرف دل منم زدی.اینقدر کیف میکنم با اون لحظه ای که پیشش میخوابم و با سر و صورتم ور میره و بعدم ک پامیشم پشت سرم گریه میکنه.بعضی موقع ها از قصد پا میشم میرم تا پشت سرم گریه کنه و من عشق میکنم که اینقدر پارسایی وابسته به منه.تپل خانت و ببوسش از طرف من
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
الکی نبود من انقدر نینی دوست داشتم....جیگر محمد پارسایتورو هم بخولممممم
فرزانه
10 خرداد 93 11:55
دلم برای جوجو کوچولو تنگ شده
elahe
10 خرداد 93 14:09
ishalahhhh.....
fafa
15 خرداد 93 19:56
عزیززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززم قورتش بده از طرف من