آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

وقتی آرمان اولین شیطونیشو انجام میده!

1393/2/31 17:16
639 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند نبات

   پیروز داشتم عکس دایی رو میکشیدم که شما طبق معمول غر غر میکردی، منم تورو برداشتم و گذاشتمت روی زیر اندازت و خودمم پهن زمین شدم... واسه خودت غان و غون میکردی که من پاشدم برم کاترمو بیارم برای تراشیدنه مدادم!! به ناگاه دیدم که یه آقای فوضوله فسقلی داره سعی میکنه عکس دایی رو از رو زمین برداره!!!

عکسای جیگیلی رو در حین ارتکاب جرم اونم یواشکی میذارم...الهی قلبونش بلم انقدر خوشم اومد داره این کارو انجام میده که نگووووو ... البته از شدت علاقه کمی چلوندمش این فسقلیان رووووومسخره

حالا آیکون عکس کو!!!! چه بساطی داریما...بی نینی وبلاگ شم هر دفعه مدلش تغییر میکنه...

وقتی هم نینی گولو موفق نمیشه....ناراحت میشه و غوصه میخوره

                                        cute blue bird crying emoticon

اینم چند تا عکس خوشمزه همینطوری

اینم عکسای دااااااغ از حموم همین الان شازده پسر

 

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان دخمل طلا
31 اردیبهشت 93 18:58
اي جووووووووونم ماشالله پسمل خومزه
مامان مانی
1 خرداد 93 13:32
ای جونمممممممممممممممم تعجبشو جیگریییییییییییییییییی بوس از طرف خاله مرضیه برای پسر گلمون
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
قربونه تو مرضی جانم
فرزانه
1 خرداد 93 18:57
خیلی خوردنیه این بچه تو حموم گاااااااازش بگیر فقط
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
من که از خدامه گازش بگیرماما نمیشه
sara bano
2 خرداد 93 15:50
سلام عزیزم خوبی؟ارمان گلی خوبه؟ الهام جان الان روزای خوشته چند وقته دیگه که چهار دست و پا بره باید از زیر مبل و میز پیداش کنی قربون چشمای خوشگلت خاله پست قبل کامنت گذاشتم نیست
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
سلام عزیزم..مرسی خانم کم پیدابوخودا نظرت نیومده تا من تاییدش کنم ...وای من عاشق اینم آرمان چهار دست و پا راه بیفتهههههه
elahe
3 خرداد 93 8:49
ey jonammmmm....azizaaaaaammmm....fada madaye pesarettttto khodetttttt
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
فدا مدای دوست همیشه در صحنه خودم...مرسی که همیشه تو نظرات یه چیزی مینویسی تا بفهمم اومدی سر زدی
elahe
4 خرداد 93 8:38
fadat doste khobo khoshgelam...are bazam mige kheyli dost daram webeto
خاله
6 خرداد 93 12:12
خاله جونی 14 ماهه شدم بدوووووووووو بیااااااااااااااااااااااااا ماشالا چقدر ماه شده پسری خدا حفظش کنه.
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
فدات خاله جونی