آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

اولین دیدار و شنیدن صدای قلب ناناز خودم

1392/7/25 12:24
503 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از گرفتن جواب آز و مثبت بودن جوابش با بابایی رفتیم پیش دکتر جون... دکتر خیلی جدی پروندمو نگاه میکرد و تازه میخواست بهمون بگه که برید برای اقدام که یهو جواب آزمایش رو دید...به پهنای صورت لبخندی زد و خیلی گرم به من و بابا تبریک گفت.سریع بهم گفت باید شیر گوشت میوه سبزی بخوری اونم خییییلی زیاد.بعدم یه سونو برام نوشت.

برای سونو رفتیم بیمارستان پیامبران....واییییییی که چه استرسی داشتم...ولی یه  اشتباهی که کردیم مامانی تنها رفت تو اتاق سونو و بابا بیرون منتظر موند...تا خوابیدم یهو یه صدای توپ توپ توپ ریز و تندی شروع شد...چشام چهارتا شده بود..ای خدااااااااا این صدای قلب بچمه...niniweblog.comچقدر زود قلبش شروع به تپیدن کرده ؟؟؟ وایییییی...niniweblog.com

تو برگه سونو سن نینی رو 6666 هفته زدند...باورم نمیشد انقدر سنتون زیاد باشه...تازه فهمیدم من همون اول فروردین نینی تو دلم اومده...ذووووقی کرده بودم که نگو دکتر قلبتو نشونم داد مثل یه چراغ روشن و خاموش میشد...قربونت برم...حیف که باید مامان زود از جاش بلند میشد و دیدار به پایان میرسید...niniweblog.comوقتی اومدم بیرون برای بابا تعریف کردم که چیا شد اونم کلی خوشحال شد... اینم اولین عکس به ثبت رسیده ی بچه نازم همراه با توضیحاتش... (اون نقطه تیره همون قلب نازته جیگرم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ساره
24 مهر 92 10:30
خب خانومی چیزی نمونده نینیت رو تو بغل بگیری...


فقط یادت باشه که نهایت استفادرو ببر و تا میتونی بخواب که تا مدتها شب بیداری داری و نگهبانی شروع میشه


واینکه روزهای مادری همش زیباست ولی اون چند روز اول واقعا به یاد موندنیه از دستش نده که بعدا بد جوری دلتنگ میشی مثل من













قربونت برم...بله چشم سعیمو میکنم

سایه
25 مهر 92 4:25
دست مامان گل آرمانی درد نکنه که واسه گل پسرش همچین وبلاگی ساخته.خدا براتون نگهش داره عزیزم.













مرسی عزیزم.ایشالله خدا عزیزای شما رو هم براتون نگهداره.
elahe
23 دی 92 14:22
خیلی لحظه های شیرینی باید باشه.... دلم نی نی خواست اما فکر نکنم من مثل تو حوصله این کارارو داشته باشم..(
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
ایشالله خیلی زود خبرای خوش بشنویم الهه خانم