آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

آرمان شبیه کیه؟

1393/1/5 19:41
385 بازدید
اشتراک گذاری

سلوم

من در پی اثبات اینکه آرمان فقط به باباش نرفته و شبیه منم هست این عکسارو مقایسه کردم...

مامان 5 ماهه پسمل 3 ماهه!!!!شکلک های یاهو

تفاوتا خیلی کمه....بعلهههههه....مامانی سفیدتره فقط...چونه و ابروی پسرک به باباش رفته و بقیش به خود اینجانب....شکلک های یاهو حتی کچلیامونم شبیه همه شکلک های یاهو (من چون دو ماه بزرگترم یکم موهام درومده!) 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان محیاآرام جانم
5 فروردین 93 20:20
آره بیشتر با باباش رفته............
پرنسس دل شکسته
7 فروردین 93 0:21
سلام الهام جان عید شما و پسر گلت مبارک. صددددد سال به این سالها میدونم خیلی تلاش کردی فدات شم ولی واقعا شبیه پدرشه مخصوصا تو عکسای پست قبلی کپ هم هستن سال خوبی داشته باشین در پناه حق
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
شبیهمهههههه مرسی عزیزم عید شما هم مبارک خانومی
سحر بانو
8 فروردین 93 17:58
ماشالله چه تپلو هم هستید جفتتون
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
قفونه شما
مریم مامان آرین
9 فروردین 93 2:02
ای جاااانم!حالت نگاهش به شما شبیه هست !ولی واقعا خوردنی هست سبزه ناناز ..
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
موووووووووووچکرم
مامان دخمل طلا
10 فروردین 93 11:41
اي جونم ماشالله آرمان گلي شبيه هر دوتون هست
ساینا.
10 فروردین 93 21:47
الهام تلاش نکن..کپ باباشه پسملی طلات
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
حرف نزننننننننننن....نخند حرص منو درنیار
خاله
11 فروردین 93 15:10
عیدت مبارک.................... تولد دختریمه بدو بیاااااااااااااا منتظرماااااااااااااااااااااااااا
مامان محمد پارسا
17 فروردین 93 14:50
الهام کجایی پس؟ با خودت کاری ندارما بیا چند تا عکس از ارمانی بزار و برو دلم براش تنگیده
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
موسافرت بودم...آپ میکنم جیگولی
ساینا
17 فروردین 93 15:03
الهام لینک میدی یا لینکت کنم
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
عصبانی نشو...چشم
elahe
17 فروردین 93 17:20
midoni elham....akhe to va shoharet ye joorayi shabihe ham hastid vase hamin armani be jofteton rafte vala bekhoda madar in hame badbakhti bekeshe akharesham began bachat shabihe babashe....
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
یه مسافرت رفتم از دم همهههه گفتند آرمان شبیه باباشه! منم دیگه دست از مبارزه برداشتم
ملی مامان رادینو راستین.
18 فروردین 93 18:01
الهام خانوم خیلی تلاش نکن کوپ باباشه کپی برابر اصله.. خودتو به آرمان نچسپون نچسبون نچوسبون
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
آره دیگه تسلیمم
fafa
18 فروردین 93 21:03
کامنت من کووووووووووووووووووو
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
بخدا من نبدونم
fafa
19 فروردین 93 20:17
ینی باید دوباره به مخم فشار بیارم یادم بیاد چی گفتم تو اون کامنتههههه ها گفتم زمین بری هوا بری کپ باباشه ها اینم گفتم حیف عروس شدی ماشالله چیز تو دل برویی بودی تپل و سفید حیف شد و گرنه عروس خودم میکردمت
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
خخخخخ تو خیلی دنبال عروس میگردیا آمارتو دارم هی به این و اون قول پسرتو نده شکست عشقی بخورند تو جوابگویی؟؟؟والا تو این بی شوهری