آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

عیدیه من !

1393/1/4 13:23
385 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام آقا پسرم، شما همینک سلام من رو از سال 1393 میشنوید...

گوگولی مگولیه من عید امسال با تو بهترین عید عمرمه...خنده های تو عیدیه امسال منه قربونت برم...

ولی پسرم تو یه ایراد خیییییلی بزرگ و بد داری اونم اینه که من هرچقدررررررررررررررررر شما رو میخورم و بوس میکنم سیر نمیشم !!! آخر سر میگم بچم گناه داره که بی خیالت میشم!!!خیلی بده ها!!!

 

 

تیریپ عیدت منو کووووووووووووووووشته..خخخخ البته یه کلاهم داریا...عاشقه اینم یه تیپ برات بزنیم با پاپیون...وووووی وووووی وووووی

 

این کلاهته که میگم....بووووووج

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان سه قلوها
4 فروردین 93 1:21
** باز کن پنجره را ** ** که بهاران آمد ** ** که شکفته گل سرخ ** ** به گلستان آمد ** سال نو مبارک
ساینا.
5 فروردین 93 16:01
وااااای خداا چه جیگری شده این پسر ماشالا..وبلاگتو خیلی دوست دارم همش بهش سر میزنم..این شکلکارو از کجا میااااری خب..م مث بچه مثبتا از دپارتمان شکلک فقط استفاده میکنم خخخخخخ
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
اگر دختر خوبی باشی لینکاشو بهت میدم عجقولکم
pVStlniFTXGJ7VUG9UNlsWJpN2QZ8ZKIyVkMfR7T4r8.
5 فروردین 93 16:01
همزاد پسر منه هااا
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
اسمتونم که نذاشتید
fafa
5 فروردین 93 17:45
ای جیگرشووووووووووو عیدتون مبارک عید 3 تاییتون مبارکک قربون اون لب و لوچش بشم با اون خنده هاش اوف تیریپشو نیگاااااااااااا دختر کشه دختر کش
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
دخمل کشیشو منو کووووشته
ساینا
10 فروردین 93 21:48
همزاد منم اسمم نیومده
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
آها من میگم خدایا این دیگه کیه...خخخخ
elahe
16 فروردین 93 10:09
ey jonam...eyde pesmale khoshgelet mobarak... az khoshalit khoshhalam dostam...behtarinaro vase emsalet arezo mikonam
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
مرسی الهه جانم منم واسه خودت و شوهر نازنینت سال خوبی رو آرزو میکنم خانومی
elahe
17 فروردین 93 17:24
vaghean koshte mano tipe pesmalettttt kheyli weblogeto dost daram
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
قربونه الهه جان
ملی مامان رادینو راستین.
18 فروردین 93 18:03
الهامممممووووو این پسرتو من میخورمشااااا کصافو نیگا کن با اون کفشاش واشششش قرتی خاننننننن راستی پاهاشم مثل راستین پشمالوئه..خخخخخخخخخ
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
تازه کلی موهاش ریخته !! خیییلی پشمالوئه...خخخخ