آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

مامانیه خوشحال

1392/12/20 17:51
337 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام...

من همینجا هم از خاله الهه مهربون هم از آرمان جونیم معذرت میخوام که تنبلی میکنم و وبلاگ رو آپ نمیکنم.یه دو قرنی هست مطلب نذاشتم (10 روزه کد شکلک چشمک فیس بوک ) واسه همین کلی چیز میز باید یادم بیاد تا بگم.

اول از همه مهترین خبر  : 

آرماااااااااااان جونیییییییییی آرمان جونی .... الهی قربونه قد و هیکلت بشم من. پسر گلم یه هفته ای میشه که خواب شب یا دم صبحت به 5 یا 6 ساعت رسیدهههههههههههههههههههههههه....دست دست دست....

http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

بالاخره مامانی رنگ آرامش رو به خودش دید...گلگم الان دقیقا یه هفته ای میشه که تو کااااااملا تغییر کردی. اصلا مردی شدی واسه خودت....دیگه گریه های وحشتناک نمیکنی دیگه اذیت نداری دیگه بی خوابی نداری، من تو این مدت اصلا ناراحت یا عصبانی نشدم، چون پسرم آقا شده و اذیتم نمیکنه...ای بلا گردونت شم عششششقم...توتوی سن دو ماه و دو هفته خوب شدی^_^ تبریک عرض میکنم.

خب بگم از تیپ و قیافه ی قند عسلم؛ هرکس تو این روزا میبینتت میگه: وااااااااای چه پسملکتون بزرگ شده و تغییر کرده....مااااشااااالله. منم عین این ننه بزرگا اسپند دستمه و هی بالا سر تو میگردونم

آرمان نمیدونم چرا این مدلی شدم به صورته خیلی یهویی حدودا 10 روزه عشقم بهت بدجور قلنبه شده!!!!!!! قبلا هم خییییلی دوست داشتم ولی الان یجوری شده....شدید شده انگار، دست خودم نیست انگار نگرانم، فکر میکنم این مدل دوست داشتن خوب نباشه....نمیدونم چطوری بگم خیلی خیلی از سرت میترسم، دوست دارم همیشه باهام بمونی من بدونه تو میمیرم. وقتی تپلی شدنت رو میبینم ، بزرگ و خوشگل شدنتو میبینم پیش خودم میگم: خدایا من تا حالا اینطوری کسی رو دوست نداشتم یعنی اصلا تو قانونه زندگیم نبوده برای همین خیلی برام حس جدیدیو من میترسم... خیلی میترسم. اما زبونم برنمیگرده که بگم.....فقط خدایا خوااااااااهش میکنم بچه منو بهم ببخش و حفظش کن....خدایا خودت مراقبش باش...خدایا به خاطر این نعمتت هزاااااااااااااااار بار شکر.خدایا اگر روزی خواستی به بچم سختی بدی خوااااااهش میکنم به من بده یا اصلا نده چه کاریه

بگذریم از این بحث بهتره ، میگند هرچی حساستر بشی بدتر میشه...بی خیال. فقط خلاصه که آررره خیلی چاکرتم.  دردت تو سرم کد شکلک چشمک فیس بوک

هفته دیگه 3 مااااهت میشه...چقدر عمر زود میگذره من سر دو روز که میخواستی دیرتر به دنیا بیای میخواستم زمین و زمان رو بهم بدورم چشم دیدنه دکترم رو نداشتم، ولی الان تو نزدیکه یک فصله که تو بغل منی! چند روز بعد زایمانم بود بابایی یهو بهم گفت یه لحظه صبر کن و یه موی سفید از سرم کشید بیرون چند روز پیشم اومدم موهامو ببندم یهو دیدم ای دل غافل یکی دیگه هم سفید شده...این ماههای گذشته برام فوق العاده سخت بوده و من خیلی تحت فشار بودم این طبیعیه که موهام رنگ عوض کنن...اما پسرکم تو روز به روز تواناتر میشی و من و بابایی ضعیفتر ...تو خوب باشی کافیه

فضا رو حسابی تلطیف کردماااااخخخخخخ

الان وبلاگ قاطیه ، عکسای خوشمزه توام خیلی زیاده نمیدونم کدومارو بذارم...پس فعلا همین یه عکس گوگولیتو میذارم تا برای پست 3 ماهگیت عکساتو آماده کنم و بذارم....ماچ و بوجه که از اون چونه نازت میکنم....جوووووووووووووونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مانلی
20 اسفند 92 19:30
آخیش چقدر خوبه همه چیز خدا رو شکر...اینکه می گی زود می گذره رو خیلی دلم می خواد الان سعی کنم بفهمم ولی نمی تونم آخه چرا این روزا نمی گذره خسته شدم دلم پر می زنه ببینمش دیگهحالا واسه من دعا کن این یه ماه و نیم سخت زود بگذره خسته شدمممممممممممم
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
این ماهه آخر سخترین دورانه...انتظار کشنده است و اصلا نمیگذره...درکت میکنم عزیزکم. تو مطلبمم نوشتم سر دوروز دیونه شده بودم...ولی وقتی نینی بیاد روزا تند تند میگذره...حالا میبینی...ایشالله گوگولیه توام تپل و سالم بیاد بغلت مانلی جانم
fafa
21 اسفند 92 20:48
پ ن پ توقع داشتی تا بیست سالگیش دلپیچه و بی خوابی شبانه و جیغ و گریه داشته باشه الی یه گاز کوشولو بگیرش از طرف من ضعف کنممممممممم دعا کن ورپریده منم به سلامتی بیاد هر روز با دردای رنگ و وارنگ کارم گریه شده
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
دلپیچه که هنوزم داره خوابشم هنوز ثابت نشده ولی خیییییییلی بهتر شده...خداروشکر آخه به پسمل که ور پریده نمیگند دخترررررررر
مامان سه قلوها
22 اسفند 92 8:19
سلام عزیییییییزم ممنون اومدی گلم ، خوشحالم کردی . بابت لینک هم ممنون ، منم لینکت کردم عزیزم ای جووووووووووووووووونم ، چقده خوشمزست این آقا پسرِ گلِ شما، همه عکسای این صفحه رو دیدم ، ماشالا هزار ماشالا همه راس میگن که چقده عوض شده . خیییییلی تغییر کرده نسبت به عکسای اون پایین ایشالا که خدا به بزرگیِ خودش فرشته کوچولوتون رو واستون حفظ کنه ، خوبه که همیشه اسپند دود می کنی عزیز دلم ایشالا نامدار باشه فدات
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
مرسی مامان جوووون...مرسی عزیزم...خدا هم جیگولای شمارو حفظ کنه...هزار ماشالله
elahe
24 اسفند 92 11:46
elhame azizammmm....soprizam kardiii!!mamnon azat kheyli khoshalam ke dobare omadi va khoshhal tar vase inke hame chiz roo be rah shode.khoda in nemate bozorgo behet bebakhshe..ghadresho bedon.az tarafe manam lopesho gaz begirrrrr
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
عزیز منی الهه جانم...ایشالله گاز گازی کردنه نینیه شما
elahe
25 اسفند 92 9:39
fada mada elham joniiii
مینا مامان
8 فروردین 93 18:01
اون ممه جیگر رو از طرف من بچلانید....ممنونم