آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

نینیه دیگه!

1392/12/10 17:11
379 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام و عرض ادب

مشروح اخبار بدین شرح است: شاخ شمشاد فعلا در حالت استقامت بیشتر بهش خوش میگذره!! یعنی چه جوری؟

یعنی دووووست دارم دلم میخواد 1 یا 2 شب بیدار شم تا 7 و 8 صبح نخوابم و الکی گریه کنم . ولی چی؟ بعدش خسته میشم دیگه تا ظهر دلم میخواد بخوابم تا شما هم خستگیتون دربرهniniweblog.com بعدم 2 ساعت یکبار بیدار میشم شیر میخورم جامو عوض میکنید خیلی شیک دوباره میخوابم ، کلا هم تو طول روز اذیت نمیکنم و چی بشه که دیگه یکم نق بزنم...ولی خب دیگه چیزی که هست فقط شبا دوست دارم اذیتتون کنم. دست خودم نیست، نینی ام دیگه...لبخند بزنیدhttp://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

 

قیافه نینی niniweblog.com 

قیافه ما niniweblog.comniniweblog.com

خب میرسم به قسمت خوشمزه اخبار:

الاااااااااااااااااااهیییییییییییییی من دووووووووووووووورت بگردم...پسرم بزرگ شده حسابی ...دیگه قشنگ گردنشو نگه میداره دیگه تلو تلو نمیخوره که کله بزنه!!!niniweblog.comوقتی هم حسابی رو فرمه باهاش حرف میزنم یه صداهایی از خودش درمیاره و ذوق میکنه بچم. یعنی اون لحظه که میخندی درسته میخورمت انقدر مااااچت میکنم که دیگه عصبی میشی.خخخخ

همشم میگم ماله خودمی هر چقدر دوست دارم اون انگشتای پایه کوچولوتو، اون دستای نازه کوپولوتو اون چونه خوردنیتو تاااااااااااا میتونم میخولم تا سیر شم. 

تازه اینو یادم رفت بگم موهات داره میریزه و داری کچل میشی خخخخخ تبریک میگم.ههههههه

عاجقتم عبضیییییییییی

 

این یه عکس فووووووووووق العاده دوست داشتنی (اینم شب گرفتم !همونطور که مشاهده میکنی دائما هم نق نمیزنی گاهی اوقات یه نموره مظلومم میشی.ای جووونممم، قربونه اون چشات برم که دنبال دوربین میگردی، فدای رکابی پوشیدنت...اون پیژامتniniweblog.com)

 

اینم یه عکس که به موقع کات شده ! شکلک های یاهو (تو حموم هرچی از جیگر بودنت بگم کم گفتمشکلک های یاهو!)

 

این دوتا عکس خوشمزه رو هم نسیم جونی وقتی یه هفته پیش با سارا و مینا واسه دیدنت اومدند ازت گرفت...برات کادو هم آوردند دستشون درد نکنه خاله جونیا...انقدر خوشحال شدم دیدمشون، کلی میسه قدیما شدم...niniweblog.com بعله خارجکی دلتنگ میشم من!شکلک های یاهو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله
10 اسفند 92 21:28
وب دختری با کلی عکس به روز شد منتظرمااااااااااااااااااااااااااااا زودی بیاا
elahe
11 اسفند 92 9:53
azizammm khodaro shokr ke hamechiz dare rooberah mishe yadame ke migofti kole roozam armani daeman gerye mikone ...khoshalam ke migi dige unjuri nist khoda hefzesh kone kheyli ba namak shode niniiiiitttt
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
الهه جانم...حالا میگند تا آخر 3 ماه ساعت خوابش تنظیم میشه منم از ساعت 10 شب چراغارو خاموش میکنم شاید تاثیر داشته باشه بفهمه شبه بگیره بخوابهقربونت برم چشات با مزه میبینه
elahe
18 اسفند 92 11:25
elham kheyli dir dir weblogeto be rooz mikoni man haroz miam sar mizanam ama mibinam matlabe jadid nazashtiiii (
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
بخدا این چند روزه اصلا وقت نمیکنم...ولی چشم دیگه زود به زود آپ میکنم
سحر بانو
8 فروردین 93 18:02
قربونه نگات برم خاله جوووون