آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

عشقم خندید، دلم ضعف رفت

1392/11/13 15:55
535 بازدید
اشتراک گذاری

سلام niniweblog.com

با کلی عشق و شادی اومدم...niniweblog.com

آرمانم صبح 11 بهمن بالاخره به رومون خندید...niniweblog.comواااای دست مادر درد نکنه انقدر تو این یه هفته باهاش بازی کرد که بالاخره بچمو خندش انداخت.niniweblog.com

وقتی آقا آقون براش میکنیم یه خنده های جیگری میکنه که دل مامانی آب میشه. امروزم تو خواب با صدای بلند قهقهه زد منم اینور غش کردم واسه خودم....!!!!!!!!niniweblog.com

بخورمتتتتتتتتتتتتتتت ناناجممممممممممniniweblog.com بدو بیا جلوووووووniniweblog.com

 

عکسای 40 روزگیت که جا مونده بود

 

آرمااااااااااااااااااااان قربونه اون چاله چولت بشم....لپ گاز گازی....niniweblog.comاصلا پسر باس چال داشته باشه. پسری که چال نداشته باشه پسر نیست.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سارا از ساری
13 بهمن 92 16:08
ای جانم ارمان خوشگله چه نازی کرده واسه مامانش قربون چال صورتت زودی بزرگ شو مامانی رو هم اذیت نکنه.همیشه بخند جیگروای من عاشق این عکسش شدمخودت بهتری الهام جان؟
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
فدای تو بشم سارا جانمایشالله نینی گوش بده به حرفت کم نق بزنه
مانلی
13 بهمن 92 20:02
وای وای عزیززززززززززززززززززززم چقدر این عکساش قشنگه منم ازین ور دلم ضعف رفت از تعریفات امیدوارم همیشه شاد باشه و خوشحال و کپل
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
قربونه تو مانلی جان ایشالله کپل خانه شما هم بزودی دلتو میبره
ملی مامان رادینو راستین.
14 بهمن 92 10:50
الهی فاش بشم که انقد ناناز شدههههه شوشول طلاااااااااااااااااااعاشق عکس اخریه شدم با اون خوابیدنش که معلومه غش کرده از خستگی
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم...آره دیگه وقتی حسابی منو....آره اینجوری غش میکنه
سارا از ساری
15 بهمن 92 1:29
عکس دخترمو دیدی الهام جون؟
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
آره عزیزممممم...نظر هم گذاشتم ندیدی؟
سارا از ساری
15 بهمن 92 10:39
اره الان دیدم.ممنون خوشگلم.اخه قبلا نمیشد اونجا نظر گذاشت انگار مشکلش حل شد
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
جیگره نینیتووووو
fafa
15 بهمن 92 19:47
خداااااااااا فدای خنده هاش بشم اینقدر عجولی که فک کنم خودت 7 ماهه دنیا اومدی -این طفلی هم دیده مامانش افسردگی گرفته حتما با خودش گفته تا مامانم منو نبرده بیمارستان پس بده یه خنده توپی تحویلش بدم وای خدا بگرم اون چشاشششو آتیش میریزه ازشون
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
انقدر معلومه افسردگی داشتم؟!خوج به حاله نینیه تو به خدا کلیییییی صبر و حوصله داری...از کیک درست کردنت تو بارداری معلومه
elahe
16 بهمن 92 11:54
elham jonam kheyli khoshalam az khoshalit azizam cheghadr arman moohaye ezafash rikhte...kheyli naz shode.taze dare ghiafash taghir mikone....
fafa
16 بهمن 92 20:43
ای بترکی دختر من دل و حوصله دارم؟ به خدا مثه این افسرده ها شدم شوشو منو حصر خانگی کرده اصلا نمی زاره برم بیرون الهی فدات شم کاش پیشت بودم برات یه کیک درست میکردم تولدتم مبارک تازهههههههه
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
منم هنوز که هنوزه زندانیم تو خونه... مرسی عزیزم
مهسا مامان محمد پارسا
19 بهمن 92 16:17
ای خدا هزار ماشاالله چقدر جیگری تو خاله قربون این ناز کردنت فسقلیه من
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
خدا نکنه خاله
مهسا مامان محمد پارسا
19 بهمن 92 16:22
راستی الهام جون پارسای منم همش اخماش تو همه..مخصوصا وقتی بغل میشه ...مردی که اخم نکنه که مرد نیست قربون خودشون و اخماشون
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
وووویییی به جیگمله تو نمیاد که اخم کنه