آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

سیسمونی آقا آرمان

1392/8/24 17:29
2,391 بازدید
اشتراک گذاری

                                 نمای کلی اتاق عشششششقم

 

 

 

عزیزم سلام

بالاخره مامان زرنگ شد و کلی عکسای خوشمل از اتاقت گرفت.niniweblog.comسیسمونیه شما رو من و بابایی بعد از کلی رفت و آمد به جاهای مختلف و وسواس خیلی زیاد واست خریدیم.. اگر کم و کسری داره بخاطر بی تجربگیمونه و اینکه خب هیچکس همراهیمون نکرده...دیگه شرمنده عزیزه دلمniniweblog.com

اتاق نینی رو واسه پارسال که جهیزیه رو میخواستیم بچینیم رنگ قرمز زدیم ، رنگی که هم به نینی پسمل بیاد هم به دخمل...

شاید اگر رنگ نزده بودیم، وقتی میفهمیدم پسر هستی رنگ اتاقتو یه چیزه دیگه ای میزدم!! اما خب دیگه شما باید از این دیزاین خوشت بیاد چون مامان داره دستور میده ... بعلههههniniweblog.com اگر ایرادی میبینی قشنگ روی کاغذ بنویس و بنداز سطل آشغال،چون اصلا برام مهم نیست niniweblog.com...قربووووونت برم شوخی میکنم باهاتniniweblog.com

 

                      

 

چشم نخوری عسیسم  

 

 

این ست پیر گاردین قرمز طوسیه نینی جونم...بعد از سرویس چوبت اینارو خریدیم...بیشترم انتخاب و سلیقه ی بابایی هست!

 

این گهواره است که اگه میبینی آبیه چون هم مجبور شدیم !!! هم قرار نیست این تو اتاق شما بمونه ، میاد کنار تخت خودم... اتاق منم پرده و رو تختیم آبی فیروزه ایه...بعله هم...یوقت نکنه بگی مامان بی سلیقگی درآوردهniniweblog.com

                                               

خب اینا هم لوازم بهداشتی، آرایشی و خوشگلاسیون آرمان!!


ست غذاخوری و قاشق چنگال و لیوان و شیشه شیر و قنداق خوری و ...niniweblog.com

 

شامپو سر، شامپو بدن،صابون و کرم ضد التهاب، لوسیون، پودر،دماسنج ، گوش پاکن ،شیردوش و پد بهداشتی و شونه و برس و ایناااا !!!

 

پودر صابون، دورگیر، دستمال مرطوب، مسواک،پستونک و زنجیراش، فرچه شستشوی شیشه، فینگیر، دندونگیر(باورت میشه یادم نیست دقیقا اسمش چی بود!!!)، ناخنگیر و کلا گیراااای دیگه!! niniweblog.com

 

دورپیچ نازک واسه وقتی نینی رو میشولیم، زیر انداز تعویض، یه بسته کهنه حتی!!!

 

تشک تعویضه گوگولی مگولی!

 

کیسه آب گرم خوشششگل. واسه وقتی نینی واکسن میزنه یا وقتی دلش درد میگیره خداااای نکرده، برای آروم کردنش..

اینم وان و لیف و حوله و عروسک بیق بیقو واسه بازی کردنه نینی تو حموم...جیگره اون لیفتو!

حتی حتی و حتی پوشک....خیلی چیزه مهمیه niniweblog.com

                                     

خب نوبت عروسکای خوشمزه و اسباب بازیا میرسه...niniweblog.com

کلی زیادند...

 

 

 

و اما استخر بادی و توپاش

 

 

این عروسکا هر کدوم واسه زمانای مختلف و از طرف آدمای مختلفند ...اون خر طوسیه و یکی از نینی اسکندرا رو خاله بهناز داده...

آقا پانداهه رو دایی مامان کادو آورده، دایی جمشید...niniweblog.com

ماشینه کنترلی سوغاتیه مامان بزرگه مامانه...niniweblog.com

یه خرسه دیگه بالای ویترینه اونو بابا جون داده...niniweblog.com

بعضی از عروسکای قرمز رو اون فرشته های آویز و خیلی از تزئینیارو دایی بهنام داده...

اون خانم سیاهه،اون شیرای دوقلو، نینی اسکندر، مار دو سرا!! ، آقای زندانی،خرس کرمه، اون دو تا گاوی که از چراغ آویزونند و.... مال خود مامان بودند...

البته قطاره موزیکال و هواپیما و خیلی از عروسکا و اسباب بازیها دقیقا واسه سیسمونی خریده شدند!!!niniweblog.com

هنوزم کلی اسباب بازی باید برات بخرم ولی خب فعلا همیناست گفتم زودتر عکس بگیرم.

 

حالا نوبت سرویس خوابه...

 


 رو تختی...وووووی نینی زود بدنیا بیا انقدر نرمه کلی روش بخوابی حال میکنی....جووووگوووولیniniweblog.com

سرویس دم دستی ... اووووووی خدااااا چه خوشمزست روش بخوابی niniweblog.com

 

پتو دور پیچ نازک....ببین چه خوشرنگه...اوخ اوخ اوخ niniweblog.com

 

پتو اسپانیایی...که اینو تازگی برات خریدم آخه شما تو سرما بدنیا میای این پتوها گرمند شما و قتی میری بیرون خدای نکرده سرما نخوری...بوووس بوووس

 

حالا لباسای آقا آرمان

 

اینا همه لباسای تو خونگیتند... جدا جدا عکس نمیگیرم مامان جان...از سمت چپ به راست تو هر ردیف لباسا هم سایزند.... ( یعنی 0 ، 1 ، 2  ، 3 )

قبونت بشم همش تورو تو این لباسا تصور میکنم و دلم آب میشه واسه دیدنت...

 

این لباس سایزش صفره و قراره اینو به تنت کنیم و از بیمارستان بیاریمت....وااااای فشارم افتاد.بخووورمتniniweblog.com

اگر تعداد لباسات خیلی کمه مامان جان من اصلا از سایزا سر در نمیارم ...من واسه خودم نمیتونم درست لباس بخرم چه برسه به نینیه فرضی!!

ایشالله بدنیا بیای با هم میریم خرید...ولی فعلا لخت نمیمونی...خیالت راحتniniweblog.com

 

والسلام نامه هنوز تموم نشده...تازه خریدا و خرجا مونده!!!! ولی خب من و بابا خوشگله خودمونو واسه اومدنه شاه پسر تا حدودی آماده کردیم... ایشالله که مبارکت باشه عزییییزه دل niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

khale behnaz
24 آبان 92 18:22
vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay ghorbone otaghesho lebasash beraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam maaaaaaaaaaaaaaaaaaan sha pesmaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mamnish ejaze hast man bara nini bemiraaaaaaaaaam ? oooooooo khoda jonam ninimon biad man bokholamesh
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
قربونت خاله ... نینی مال تو بخولش.
فرزانه
24 آبان 92 20:39
وبلاگ گل پسر مبارک قشنگ بود
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
مرسی لطف داری عزیزم
nasim
24 آبان 92 21:33
voooooooooooooooooooooooooooooy cheqade naze ina mordam khoda vaaaaaay elhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam koli alieeeeeeeeeeeeeeeeeeee
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
نسیمم مرسی جیگرم
ساینا
24 آبان 92 22:45
همه چیز عااااالی بود عزیزم...خیلی باسلیقه وشیک...مبااارکه گل پسرت باشه...ایشالا به خوشی همشو استفاده کنی نی نی ما دقیقا جفتشون تو یه روز میان هااااا ایشالا همه نی نی یااا سالم باشن
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
ممنون ساینای باربی!...قربونت برم نظر لطفته...آره سن بچه ها که یکیه تا ببینیم تاریخ زایمانا چجوری میشه...ایشالله ایشالله
مامان زیبا
24 آبان 92 23:12
الهام جون مبارکه گل پسرت باشه و با دلی خوش ازشون استفاده کنی خوشحال میشم به ما هم سر بزنی من لینکت میکنم
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
عزیزه دلم من از دیدن سیسمونیت کلی لذت بردم...مرسی عزیزم
ارغنون
25 آبان 92 14:20
سلام الهام جون. خوبي؟ من از بچه هاي كلوبم. شناختي؟ عزيزم خيلي وسايل گل پسرت خوشگل و ناز و باسليقه است. عزيزم تركوندي! دست گلتون درد نكنه. انشالله آقا آرمان به شادي و سلامتي از همه شون استفاده كنه. منم گهواره ي ني ني رو رنگ روتختي اتاق خودم گرفتم. خب آخه قرار اونجا باشه ديگه!
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
سلام گلم، مرسی عزیزم...بلههههه که شناختم عزیزم...چشات خوشگل میبینه عزیزم مرسی گلممم
fafa
29 آبان 92 12:39
عزیزم ایشالا به سلامتی پسر نازت دنیا بیاد برای منم دعا کن -سیسمونی خیلی کامل و خوشکلی خریدی دست عوامل مربوطه درد نکنههه
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
قربونت عزیزم ایشالله هرچی از خدا میخوای بهت بده...
fafa
29 آبان 92 18:25
مرسی عزیزم ببخشید ناراحتت کردم خدایش درد بدی داره که خدا نصیب هیچ کی نکنه من الان نگران نی نی هستم هر چی هم بگن سالمه و مشکلی نیست اما بازم نگرانشم تو رو خدا موقع زایمانت برای منم دعا کن که این مشکلاتم تموم شه و نی نی م سالم باشه
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
حتما مامان طلا...نگران نباش عزیزم...روزیو میبینم که عکس نینیه نازتو بذاری تو وبلاگت...چاق و تپلی، سالم سالم من لینکت میکنم
مامان فرزانه
30 آبان 92 0:57
عزیزم امیدوارم نی نیتون به سلامتی بیاد بقلتون و از وسایل خوشگلش استفاده کنه
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
ممنونم گلم
fafa
30 آبان 92 12:41
عزیزمی منم لینکتون کردم چند هفته دیگه تا دنیا اومدن آقا آرمان مونده؟
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
نینی پسر من تا آخرای آذر میاد ایشالله...الان 35 هفتمه...
elahe
23 دی 92 14:45
elham sismooniat kheyli ghashange saligheye khodet bode hamash ya mamanet kharide? mishe beporsam cheghadr hazineye sismooniton shod?
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
مرسی الهه جانم.سلیقه خودم و شوهرم...مامان اصلا واسه خرید نیومده! بالای 10 میلیون... من زیاد لباس نخریدم.کمر شکنه قیمت لباس بچه!!!
elahe
24 دی 92 11:40
vaghean 10 milion shode????????!!!!! kheyli ziade!!ama kheyli khoshgelo kamele mobaraketon bashe un hame lebas kharidi migi kam kharidi
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
بستگی داره مثلا تخت و کمدتو از کجا بخری سرویس کالسکه و اینارو چه مارکی بگیری با 2 ،3 میلیونم میشه جمعش کردمن یه سیسمونیایی دیدم الهه کمداشون داشت از لباس بچه منفجر میشد من نسبت به اونا میگم وگرنه که بیشتر از این خریدن نه لطفی داره نه عقلانیه