آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

وقتی آرمان تو دل مامان چاقالو میشود!!

1392/8/14 14:09
588 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آقا پسر

یعنی چقدر دیگه مامان باید کش بیاد تا شما تو دلش جا شی؟niniweblog.com

اگه از من بپرسن بارداریت چطور بوده میگم کلا 6 ماهه اول به کنار 3 ماهه آخر یه چیزه دیگست!خیلی سخته!niniweblog.com

مامان آرمان جان ماشالله خیلی سنگینی واقعا احساس میکنم خیلی به پاهام و زیر دلم فشار میاد...niniweblog.comحالا خدارو شکر کمر درد ندارم...هفته پیش که رفتیم دکتر بعد از معاینه دکی گفت آقا پسر رشدش خوبه و تا موقع زایمان 3 کیلو رو رد میکنه.چاقالوووووفدات شم. niniweblog.com خودمم احساس میکنم تازگیا خیلی بیشتر میخورم به 66 کیلو رسیدمniniweblog.com

امادکتر بازم حرص منو درآورد و سونو رو انداخت برای هفته دیگه تا تاریخ عمل رو هم دقیق مشخص کنه و وزن شما به صورت تقریبی درست تر دربیاد.niniweblog.com

آرمان جانم قربون او دست و پاهات برم که همش اینور اونور دل من گیر میکنه!niniweblog.comیعنی عاشقتم پسرم.niniweblog.com بابایی هم دیگه طاقتش به سر اومده همش میگه چرا این روزا نمیگذره تا گل پسرمون بیاد بغلمون...niniweblog.com 

این دیر گذشتنه روزا از همه چی زجر آورتره ، من و بابا عاشقانه صبر میکنیم گل پسرم.niniweblog.com

شما قشنگ اون تو بمون و خووووب رشد کن ، یادت نره تو از همه به خدا نزدیکتری واسه هممون دعا کن...قول بده سالم بیای بغلم...ماااااچ گنده از اون دست پا چاقتniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

nasm
24 آبان 92 21:35
voooooooooooooooooooy topoliiiiiiiiiiiiiiiiiii