آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

20 ماهگی

1394/5/25 2:27
814 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

این ماه حرف گفتنیه زیادی ندارم.

آرمانه مامان بیشتر داره سعی میکنه تاحرف بزنه..

یک دو سه میگه. داییشو بهبام صدا میکنه.

کلی موتور سواری میکنه با آقاجونش.

عشقش بابای منه و بعد بابای خودش!

کلی رفیق تو همسایه ها پیدا کرده...

خونه مهیار جوووونش میره توپ بازی میکنه...

تو پارک تنهایی میره بالای وسایل اسباب بازیه سرسره وقتی هم سر میخوره دیگه نمیفته.

خلاصه که خبرخاصی نیست و دستاورد جدیدی نداره.

 

کلی عکس خوشگل ازش دارم که به رسم یادگاری میذارم.

 

 

 

 

 

 

 

 

بای بای

 

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان جون
26 مرداد 94 6:00
آرمان خان20ماهگیت مبارک مامانی ماشاالله بچه تون خیلی خوشگل و بانمکه.... مخصوصا وقتی اخم کرده و روسری پوشیده خدا حفظش کنه پیش ماهم بیایین
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
مرسی عزیز دلم....شما لطف داری به پسر من....یه دنیا ممنون که بهمون سر میزنید
زويا
26 مرداد 94 9:20
عزيزم 20 ماهگيت مبارك روسري پوشيدن و عينكت و عشقه قربون اون پستونك خوردنت خاله جوني
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
این روسریارو خاله بی شلفش سرش میکنه همش ممنون خانومی جان
مامان الهه
27 مرداد 94 1:21
وای خدا این ارمان حرف نداره اگه دخترم میشد خوب چیزی میشداااااا عاشق این پسرم من مردی شده واسه خودش
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
نه خدائیش اگر دختر بود رو دستمون باد میکرد....چاقالوی سبزه!!!
مامان زری
27 مرداد 94 2:15
اخ عزیز دلم.نگاش دختر کشه.عزیزم روسری سر میکنه اخ جونم ارمانی تپلی اخ قربونش برم خدا
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
خدا نکنه عزییییز دلممممم...میماچمت رفیق