آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

مامور دستشویی!!

1394/3/3 1:57
839 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلااام

 

 شکلک دوستی

 

یهو ویرم گرفت پست بذارم.

آرمانی شده مامور دستشویی هرکی میره موال باید در رو باز نگهداره!!!

الانم دو دفعه است که مامور حموم هم شده!!!!دیگه خودتون تصورشو بکنید با چه مشقتی روبروییم!بدبو

از مراحل پوشک گرفتن حضرت آقا فقط گزینه کنجاوی و فوضولی رو داره.

هرکی میاد خونمون آپشن اوپن توالت رو در نظر بگیره!!! من بگم نگید نگفتی!!خندونک

 شکلک دوستی

 

کلمات آقا پسر

 

ماما

بابا

عهههههه

داقا داقا

دقی دقی

دد

داغ

به به

چیه

هاااااا

نه نه نه

گااااا گااااا

دار دار

اوووووو

 

از دیگر جیگر بازیاشون اینه که بوسمون میکنه، خیلی صدا دار و باحاااااالبوس کیف میکنم فقط منو ماچم میکنه یکی دوبار هم بابا روتکان بله شکلک ها بسیار خوشحال

آرمان عاشق تشک پهن کردنه تا لحاف میندازیم میره روش میخوابه و ذوق میکنه.

 

 شکلک دوستی

 

وزنش اومده زیر 12 کیلو (بچه ام لاغر شده) و قدش حدود 80، 82 هست که خوب کوتاهه خطا

 

توپ بازی رو میعشقه و حتی تو فوتبال بچه های محل هم اخلال ایجاد کرده!!!شست کردن شکلک ها

 

27 خرداد وقت واکسن 18 ماهگیشه که خیلی استرس دارم.

 

دیگه همین چیزی به ذهنم نمیرسهبی حوصله

 

اینم خوشمزه ی مامان

 

 

 

اینم یه ترمز عالی خنده

تو عکس پایین هم داد میزنی میگی گااااااااااااااابوس

 

 

اینم اولین نقاشیه دلبند

 

 

اینم ژستای عکاسیشمحبت

 

 

1.gif

 

 

 

اینجا هم خیلی جدی انگار داری میری سر یه قرار مهم!!!

 

 

 

اینم یه عکس جیگر

 

 

 

cyclop بیگانه پیچش سلام شکلک

 

بدرود

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

♥♥ مه آ سا ♥♥
3 خرداد 94 3:17
سلام دوست عزیزم من توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کــردم از شما دوست عزیزم میخواهم بهم لطفا رای دهید لطفا عدد 17 را به 1000891010 ارسال نمایید لطفا بهم رای بدید جهت دیدن عکس جشنواره ی من به وبلاگم مراجعه فرمایید
سما مامان فرشته ها
3 خرداد 94 18:00
سلام عزيزم خخخخخخخ آرمان جونم من مأمور ديده بودم ولى مأمور دشويى نديده بودم خخخخخخخخالهام جون ايشالا خدا حفظش كنه چه ترمز باحالى!!!!!!عكسات خيلى نازن وروجكى خاله از طرف من ببوسش مامانى راستى عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
سلام خانومی ممنون گلم فدات شم حتما چشم
سما مامان فرشته ها
4 خرداد 94 11:36
سلام عزيزم عكس مرسانا رو گذاشتم اينم رمزش 56
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
تو اولین فرصتم میام گلم
مامان زری
11 خرداد 94 12:18
دلبر منه.قربونش برم با این قیافه خوشگلش پدرپخته .الهی خدا حفظش کنه امروز واکسن فافا رو زدم الهام جان.امشب بخیر بگذره میام تجربیاتم رو بهت میگم
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
عزیز دلمی ایشالله که به خیر بگذره ببوسش از طرف من حواستم خیلی بهش باشه
مامان زری
12 خرداد 94 12:49
وای الهام کلی نوشتم برات راجع به واکسن همش پرید اه. فقط همین رو بگم واکسن خیلی بدیه ولی میشه راحت کنترلش کنی من به جا قطره به فافا شربت استا مینوفن با طعم توت فرنگی دادم خیلی راحت خورد و اذیتم نکرد و تبش کنترل شد .میزان مصرفی شربت اینجوری که نصف وزن بچه باید مصرف بشه هر 6 ساعت .مثلا ارمانی 12 کیلو هست 6 سی سی بهش میدی مرتب هم باید پاشویه بشه خیلی خیلی پاشون درد میگیره و اصلا نمی تونن راه برن و تا صبح ناله میکنن . تبش یه دفعه بالا میره ولی اگه حواست باشه اصلا نگران کننده نیست .به اون وحشتناکی که من شنیده بودم نبود این واکسن راستی شیاف استا مینوفن هم خونه داشته باش به قول جناب خان برنامه خندوانه قربانت ستاره بچینی بوس بوس
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
قربونه مهربونیت برم.....کاش من از نزدیک میدیدمت رفیییییقم.... مرسی که بازم نوشتی ....دنبال این شربت که میگی میرم حتما
مامان لیلا
19 خرداد 94 15:50
سلام عزیزم جوجومون ماشالا چه ماه شده... آقا شده حسابی.. الهام جون من رمزتو فراموش کردم...اگه خواستی باز بهم بده به تجربیاتت درباره نینی داری خیلی احتیاج دارم دخترم خیلی مثل کوچیکی های آرمانه...
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
گل نازتو ببووووووسش....الهی بگردم باشه عزیزم حتما....هر کمکی از دستم بربیاد به روی چشمم
سما مامان فرشته ها
25 خرداد 94 14:23
سلام عزیزم مطلب گذاشتم نظر یادت نره
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
گل خوشگلم حتما