آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

اولین دندون

1393/8/8 23:52
435 بازدید
اشتراک گذاری

هوراااا

 


الان دست زدم به لثه های آرمان دیدم دندونش نیش زدههه


انقدر کوچولویه که هنوزقابله عکس انداختن نیست....


ذوقمرگ شدم بالاخره بعد ده ماه اولین دندونش درومدددددددددد


این همه اذیتش برای همین بوده....الهی پیشمرگش شم


 

               دختر خوشحال شکلک رقصدختر خوشحال شکلک رقصدختر خوشحال شکلک رقص

 

 

پسندها (4)

نظرات (12)

مامان زری
9 آبان 93 0:28
آخ ننه خیلی خوشحال شدم اوخی ترنجبین من،بالاخره دندونت درآومد ؟؟؟؟؟
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
بله خاله بالاخره پسرم ی دونه کوچولو داره تو دهنش
صبا
9 آبان 93 0:50
سلام خدا حفظش کنه این قند عسل رو براتون .وقتی بعضی مطلبا رو میخوندم اشک توی چشمم جمع میشد آخه من یه مامان منتظرم. ان شاا... سال بعد این موقع منم عکس نی نیم رو می ذارم.
پرنسس
9 آبان 93 12:49
سلام مامانی مبارک باشه جیگری همه لوپاش ریخته یه کوچولو عوض شده و جیگرتر ماشالله ایشالله مدارج بالاتر رو هم با موفقیت طی کنه
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
باورت میشه با جمله لپاش ریخته پاک بهم ریختم؟؟؟؟ همش جلو چشممه حرفت
مامان لیلا
10 آبان 93 6:59
نازی آرمان جون... ایشالا با مرواریدای کوچولوت دست پخت خوشمزه ی مامانی رو بخوری...
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
متشکرم مامانی جوووووووووووون
مامان بردیا اریایی
10 آبان 93 19:00
به به اقا ارمان ما مروارید دار شده مبارکه ایشاله مروارید های بعدی رو هم راحت در میاری قشنگم
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
ایشالله که واسه بعدیا اینطوری داغون بازی درنیاره
پرنسس
10 آبان 93 19:19
مامانی خب هم زمان با دندون دراوردنشو بلند شدن قدش همه ی نینیا لپشون میریزه ما هم اگه میخواستیم مث بچگیامون بمونیم که الان صد کیلو بودیم بابا منظورم این بود که دیگه قیافش از نوزادی درومده عوض شده اصن من دیگه کامنت نمیذارم نه میذارم دیگه آیکن بوس فقط میفرستم خوبه؟
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
نه عسلموتو باااااید کامنت بذاری من خیلی خوشحال میشم....فقط اگه نینی لاغر شه غصه میخولم....خخخ ولی راست میگی حتی اگر یه هوا لپاش بریزه بهترم هست....
پرنسس
10 آبان 93 19:23
بعدم خدایی تو این عکس آخریه اینجوری به چشم میاد الان که نگا میکنم تو بقیه رو فرمه دیگه بهم نریز لطفا
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
الان دله منو خوش کردی مثلاباشه چشم ما از بهم ریختگی درومدیم
سما مامان مرسانا
13 آبان 93 13:34
سلام عزيزم ممنون ميشم به من سربزني با افتخار لينك شدي تو هم بلينك
مامان آرتین
15 آبان 93 9:20
رویش مرواریدت مبارک عزیزم
مامان الهه
16 آبان 93 23:02
ای جونم دندونشو بخورم... خدا حفظش کنه واست عشق من... خوش به حالت که این همه میای واسه بچت وقت می ذاری و وبلاگ به این خوشگلی درست کردی و این همه بازدید روزانه... ایشاا... همیشه سالم و توپول و خندون باشید.
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
مرسی مامان الهههههههه جوووون...تازه تو که زودتر وبلاگ ساختی واسه بچت
مامان محمد پارسا
17 آبان 93 0:39
سلام سلام سلام. اول بگم که الهام من این چند وقت با گوشی برا ارمانیمون پیام میزاشتم. یعنی هیچ کدوم نرسیده؟؟؟؟؟؟؟؟ مبارکا باشه ارمان جونم دندون قشنگت.ایشاالله همیشه باهاش کباب بخوری جیگر طلای خاله. مامانش 10ماهگیشم مبارک..ای جان پاپوشاشو نیگا.... بچلون اون لپاش و........
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
نه عزیزم نرسیده گلم....اکشال نداره شما تو دل ما جا داری فدات شم....مرسی از محبتت.
مامان ریحانه
25 آبان 93 10:11
دندون در آوردنت مبارک عزیز دلم ببخشید بهتون سر میزدم اما نمیتونستم پیام بدم ده ماهگیش هم مبارک
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
شما همه طوره عزیزی مرسی که بازم وقت گذاشتی و نوشتی