آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

دست خوردن آرمانی!!!!

1393/2/8 19:57
339 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل ....تاج به سر.... گوگولی پسر....قربونه پسر ...فدات بشم....جیگره منی ...عزیز منی چاقالو ماقالو!!!!!

اینا یه تیکه از  جملاتیه که وقتی بیدار میشی بهت میگم و توام با اون دهنه خووووشگلت برام میخندی...آرمان دوست دارم برم تو دهنت زندگی کنم واسه خودم....دلم میخواد مماختو گاز بگیرم...نمیدونم چطوری احساساتم رو نسبت به کله گوگولی مگولیت ابراز کنم!!!

به قوله این مامان همه چی دونا دوره دهانیت فرا رسیده اونوقت یعنی چی؟؟؟

یعنی این ....

 

یعنی همچین با فشار و تقلا پستونک رو پرت میکنی اونور تا دستاتو بخوری که نگو!!!! انقدر زور داری نمیشه دستاتو از دهنت بکشم بیرون!!! کلا اعجوبه ای شدی در این زمینه، همینطوری که بغلت کردم یهو میبینم داری بازومو میخوری!!!! قدرت مکش 3000!!! سرعت عمل 400 دور در دقیقه!!!!niniweblog.com

الان قشنگ میتونی پستونک رو از دهنت دراری و در حالیکه کجکی گرفتیش از سمت پشتش اونو بخوری!!!! قشنگ معلومه که داری سعی میکنی که دوباره بذاریش توی دهنت ولی گوگولی مگولی هنوز نمیتونی خووووب...قربونت برم مامان جااااان...niniweblog.com

در راستای همین سخنان یه چند تا عکس گاز گازی بذارم فضا تلطیف شه...

نینیای نینای میکنی برام...همرو صدا میکنی برام!!!!!!

ببین چند کاره شدیا....در هنگام غلت مراسمه دست خوری تا مچ هم انجام میشود!!! تازه رو بهت بدم کارای دیگه هم همزمان انجام میدی و کلا لباساتو به گند میکشی!!! با تچکر!!!niniweblog.com

قربونه صوووووووووووووووووورت مااااااااااااااااهت مامان جان

رااااستی یادم رفت اینو بگم بی تربیت چرا شبا انقدر دیر میخوابی؟؟؟؟؟؟؟ساعت 3 ساعت خوبست تازه!!!

اذان میگه ما میخوابیم!!! از اونور تا 2 هنوز دارم تلو تلو میخورم....خب شبا بخواب روزا بیدار دیگه!!! برعکس!!! بی ادب!!! لووووس!!!niniweblog.com

2 روز خونه مامانی اینا بودیم حسابی سر کیف بودی اونجا اصلا هم منو اذیت نکردی...اصلاااااا!!!!niniweblog.com

یه  عکس اونجا ازت گرفتم خیلی باحال افتادی....آدم دوست داره از شدت عشق و علاقه بزنه لهت کنه... 

پ ن : گاهی اوقات انقدر اذیتم میکنی که از عصبانیت یا خستگی دست آخر گریه میکنم بعد تو باز بهم این شکلی میخندی و من همه چی یادم میره و بازم ضعف میکنم برات....خیلی ناقلایی پیسره بد...میخورمتاااااااااااااااniniweblog.com


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمد پارسا
9 اردیبهشت 93 0:39
سلوووووم علیکم.چقدر اقا شده ارمانی..با اون چشای خوشگلش ماشاالله.فدات بشه خاله. الهام مامان شما قبلا عکاس نبودی احیانا عکسات خیلی خوجلن البته اینم بگم پسرمون خوشگله که عکسات خوشگل میشنا اگه خاستی لهش کنی از طرف منم بلهش
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
من یه سر هم باید محمد پارسای تورو بلهمش!!!عکاس که نبودم اما هنر خوندم و با عکاسی آشنا هستم ... در مورد اون سوالتم عزیزم تو فوتو شاپ عکسارو کنار هم میچینم
مامان دخمل طلا
9 اردیبهشت 93 10:32
اي جونم عشق خاله ماشالله آفرين خوشم مياد ماماني رو اذيت كني(شوخي كردم) ميگن بچه بزرگتر بشه خوابش تنظيم ميشه اما مال اين آذر ماهي ها بيشتر بهم ميخوره فداشون
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
آره خب فداشون !!!!! اما بد کوفتیه این آرمان جونم!!!!
مامان زیبا
10 اردیبهشت 93 1:07
سلام عزیزم این نوشتن متنات منو کشته عاشق وبتم میام میخونم گاهی نمیتونم نظر بدم عزیزم من عاشق این قیافه ی آرمان گوگولیم آخه تو چیکار میکنی این قیافشو این مدلی میکنه خخخخخخ نکنه دلقکی
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
نه دیگه دوست خوبی باش همیشه نظر بذارمنکه خیلی مسخره و دلقکم ولی قیافه آرمانم همین شکلی هست...خخخخخ
elahe
10 اردیبهشت 93 11:42
ey jonammmm delam vase armani tangide bod kheyli mashalah jon gerefte dige sholo vel nist kheyli rahatar shodi khodaro shokr
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
آره دیگه سفت شده میشه کااااامل قورتش دادفقط گاهی اوقات کلش تلو تلو میخوله...خخخخ
خاله بهنااااز
30 خرداد 93 21:12
عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم که ممممممممممممممممممممن روانیتتتتتتتتتتتتتتتتتتم که ممممممممممممممممممممممن هلاکتتتتتتتتتتتم که ممممممممممممممممن اووووووووووووووماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
منم هلاک تواممممممممممممممم