آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

چهارده ماهگی

1399/11/5 1:08
312 بازدید
اشتراک گذاری

چهارده ماهگی شرور من گذشت و او هر روز بیش از دیروز تخس میشه و آتیش میسوزونه..خیلی فوضوووول و پر روئه جایی نیست که سرک نکشیده باشه عین قند شیرینه و با خنده های چهاردندونیش ذوقیترین آدم جهانم میکنه.ماما بابا گَ گَ بَه گااا تنها چیزاییه که به زبون قلبیش میاره و من همچنان تو فکرم....
چهارتا دندوناش بزرگتر شدند و دوتا دندونه دیگشم میخواد دربیاد و لثه اشو سفید کردن....بد قلقی زیاد داره همچنان ولی عسل بازیش بیشترم شده....اونطوری که میاد توبغل من سرشو میذاره رو پام یا رو شونه ام....اونطوری که میاد دراز میکشه تا مدتها من ماساژش بدم و حال میکنه....اونطوری که میاد رو کمر من میشینه و بازی میکنه...بازیاش با آرمان صدای خنده هاش....خدایا شکرت بخاطر آوردنش ولی نمیدونم تو این شرایط بدنیا اوردمش از سر گناه من میگذره یا نه...عذاب وجدان بدی دارم نسبت بهش.تازه من به حساب خودم چقدر نشستم عاقلانه فکر کردم و همه جوانب رو سنجیدم و این بچه رو دعوت کردم به این دنیا خدا هم خیلی سریع به من هدیه اش داد نکنه من ......
خدایا پشت وپناهه پسرای من باش اگر من یا باباشونم نبود تو مراقب این گلای من باش من دارم تمام سعیمو میکنم ولی......لعنت به این سالی که گذشت لعنت به کرونا لعنت به همه چیز.....


✍️

به قول آرمان ته وویسای مدرسه اش خُدااااااافظ

پسندها (5)

نظرات (5)

✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
5 بهمن 99 16:01
چهارده ماهگیش مبارک💝🌷  ۱۲۰ ساله بشه💜 ایشالا که سال ۱۴۰۰ جبران این سختیا باشه💝 دنبال شدید خوشحال میشم دنبالم کنید🌷
معصومه حسن‌پور (آموزگار پایه چهارم)معصومه حسن‌پور (آموزگار پایه چهارم)
6 بهمن 99 2:38
خدا حفظ شما کنه. سایتون مستدام. به بدی های کرونا فکر نکنیم. چیزای خوب همیشه وجود دارند حتی تو شرایط بد! 
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
9 بهمن 99 21:07
خدا حفظش کنه😊
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
14 بهمن 99 17:43
عزیز دلمممم😍چقدر بانمکه خنده هاش😍ایشالله همیشه بخنده😍خدانگهش داره براتون رلستی تم وبلاگتونم خیلی قشنگ و دل نشینه😍😘😘😘😘😘
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
14 بهمن 99 17:45
ببخشید ولی پسر بزرگتون صورتش انگار یه مرد 30 سالست!!!¡¡¡ماشالله!👏👏👏