آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

ادامه پست قبل

1396/10/8 1:57
212 بازدید
اشتراک گذاری

خلاصه که دلم کبابشه....
اکثرا کارتون میبینه و گهگاهم با گوشیه من بازی میکنه و تو این امر دو سه ماهه که خیلی پیشرفت کرده و دیگه از همه چیز سر در میاره.
خلاصه که این بود خلاصه ی گزارشام
من بعد بخاطر قابلیت تلگرام که به وبلاگ سوئیچ شده حتما حتما سعی میکنم بیشتر مطلب و عکس بذارم و چراغه اینجارو روشن نگه دارم....
البته حدودا یک ماهی طول کشید تا ربات تونست این مطلبو اونم نصفه بفرستهچرا خوب؟؟؟
فعلا بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

همیاررایانه
8 دی 96 9:49
همیار رایانه(9099071728 ) پاسخگوی تلفنی سوالات و مشکلات رایانه ،موبایل ، تبلت ، لب تاب، مشکلات اینستاگرام و تلگرام و .... عکس زیبایی بود و خدا کودک دلبند شما را حفظ کند . همیار رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ، موبایل ، تبلت ، لب تاب ،مشکلات اینستاگرام و تلگرام و .... شماره تماس 9099071728 پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل. www.hamyarrayaneh.ir سایت : برای آشنا شدن با آخرین اخبار فناوری به کانال ما بپیوندید. تلگرام : https://t.me/HamyarRayaneh اینستالگرام : https://instagram.com/_u/hamyarrayaneh