آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

8 آبان و 30 آبان

1393/8/30 16:30
344 بازدید
اشتراک گذاری

❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤سلااااااااام❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

 

 

دیشبم دومین دندون آرمان اینبار بالا سمت راست نیش زدهههههه....الان یه نقطه فقط لثه اش شکافته شده....الهی دورت بگردم مااااادر

                                                        ❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

 

تلاشهای منو برای عکس انداختن از تک دندونه اولیه آرمان مشاهده میفرمایید...خیلی باید دقت کنید تا ببینیدش چشمک

 

 

پسندها (3)

نظرات (9)

مامان زری
1 آذر 93 1:07
عجب بچه ایه!!!! یکی از پایین در میاره یکی از بالا!!!! مبارکه
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
من فکر کردم دومیش بغله قبلیه درمیاد....سورپرایز شدم دیدم لثه اش شکاف خورده
مامان کیمیا
1 آذر 93 16:42
جوووونم آرمان نانازی خاله.قربونت برم بادندون درآوردنت. مامانی جیگر منو اینقد اذیت نکن برای عکس،یکی دوتا بگیر بسه!!
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
اخه دندونش معلوم نمیشد
بابا و مامان
5 آذر 93 8:52
الاهی مبارک باشه عزیز دلم
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
فداتون بشم
مامان زری
6 آذر 93 7:00
چرا آخه برای من که میشه که!!! حالا عکس نزار بیا از شیطنتاش بگو
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
سیستمم ترکیده باید بدم درست کنند...نتمم خیلی بد شده باید برم مخابرات....کارام قاراشمیش شده.... باشه قربونت برم مهربونم...چشم....مینویسم
مامان ریحانه
8 آذر 93 11:18
مبارکه عزیز دلم خدا کنه زیاد اذیت نشی
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
خدا کنه...مرسی جیگرم
مامان دخمل طلا
9 آذر 93 22:10
سلام الی بانو دندونای پسملی مبارکش باشه ایشالا باهاش گازت بگیره خخخخخ شوخی کردم بووووس واسه خودتو و آرمان جونی
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
از اینورا عزیزمممم... به همچنین...خخخ
مامان بردیا اریایی
10 آذر 93 1:25
مبارررررررررررررررررررررررررررررکه ارمانی من خیلی خوشگله دندونت طفلی مامانی چه زجری کشیدی تا این عکس هارو بگیری
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
از بقیشون نمیشه عکس گرفت...مخصوصا بالاییا....به هیچ صراطی مستقیم نیست
مامان زری
18 آذر 93 1:56
واااای کجایی
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
اومدم با وفااااا
تخفیف ویژه سارافون طرح بهار
21 آذر 93 21:44
دوسـت عزيـزم سلام شمـا را به ديـدن جزئیات اين تخفیف ویژه دعــوت مي کنــم شـاد و ثروتمنـد و پيـروز باشـي...