آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

11 ماهگی آرمان جون

1393/8/27 14:23
998 بازدید
اشتراک گذاری

смайлик182.gif182.gifсмайлик

 

ماهگردت مبارک عشقممممم

Mensagens de Lindos Bebês

 

قرار شده دوشنبه بامانلی جون بریم پیش یه دکتر کار درست....قد و وزنت بمونه واسه پست بعد...

آرمان جونم یه هفته ای میشه که دیگه با روروئکش همه جا میتونه بره...

با قل خوردن تمامه اتاقا سرک میکشه فوضولی شده واسه خودش...یه هفته ای هم میشه که میتونه از حالت خوابیده خودش بدونه کمک بشینه....امروزم که بابایی تو حالت چهاردست و پا نگهش داشته بود یه دودیقه ای همونجور وایساده بود ولی حرکت نمیکنه و فقط باسن مبارک رو جلو عقب میکنه، اینا هم همه یعنی اینکه دستای کپلک قوی شده و میتونه وزنشو تحمل کنه.عکس ها و تصاویر متحرک کودکان و بچه ها خیلی خیلی خووووووشحالم از این پیشرفتات جیگره من، ایشالله راه افتادنتو ببینم مامان جان....

زودم خسته میشه و روزا تند تند میخوابه و شبا تا یک و دو در خدمتش هستیم      

                                           6.gif

 

وقتی من برم بیرون قشنگ بهونه گیری میکنه و عینه بچه یتیما میشه و ماما ماما میگه...من از این قضیه بسیار خرسندم و فهمیدم که این گامبو منو خیییییلی دوست داره...جووووون جیگرمی

تو این ماه یدونه دندون دراورد که پایین سمته چپ هست...خیلی تیزه و اگر گازمون بگیره جیغمون میره هوا....لثه بغلیشم متورم شده و این روزاست که سر و کله دومین دندونشم پیدا شه...

                                              عکس ها و تصاویر متحرک کودکان و بچه ها

 از صداهای جدید خنده دارشم اینه که پووووفففف پووووف میکنه که کلی مارو میخندونه....

تازههههه آرمانی نوازنده هم شده و قشنگ با اسباب بازیش اهنگ میزنه برامون....لگوهاشم آوردم بیرون و جلوش باهاش چیز میز درست میکنم تا ببینه و شاید یاد بگیره برج خلیفه برام بسازه....تمامه اسباب بازیارو به قصد کشت پرت میکنه و تیکه پارشون میکنه!!! بلااااااااا

                                             عکس ها و تصاویر متحرک کودکان و بچه ها

آرمان جونی ازجلو حموم که بگذره دوست داره خودشو پرت کنه اون تو تا شاید مارو مجبور کنه آب رو باز کنیم و شیطون بلا بتونه آب بازی کنه....تو حموم کلی عروسک و وسایل بازی گذاشتیم براش...از ریختن آب رو سرش شوکه میشه و سرشو بالا میاره و تند تند پلک میزنه که من کلی مسخره اش میکنم....عکس ها و تصاویر متحرک کودکان و بچه ها

 

یاد گرفته این کارم انجام میدهعکس ها و تصاویر متحرک کودکان و بچه ها

 

دیگه هم به سختی میذاره پوشکشو ببندم همش میخواد فرار کنه بی شلف

                                           totalgifs.com babys gif gif baby08.gif

 

دو روز پیش برای اولین بار آرمان رو بردیم آرایشگاه که موهاشو براش کوتاه کنیم... عمو رضا زحمتشو کشید....من خونه مامانی اینا بودم که صدای آرمان رو از سر کوچه شنیدم و بدو بدو رفتم پیشش....بچم از صدای ماشین ترسیده بود و خیلی گریه میکرد حتی میمیخاشم آویزون شده بود بعدش بردیمش حموم و دو ساعتم از خستگی بیهوش شد و خوابید البته من و بابایی هم تو خواب همراهش شدیم و به لطف مادر بزرگ تونستیم استراحت کنیم...

 

لعنت به نینی وبلاگ که دیگه نمیذاره عکسارو درست آپلود کنیم...فعلا اینارو داشته باشید تا یواش یواش سر صبر عکسای این ماهشو بذارم....مااااااااچ

 

                 

               

 

پسندها (3)

نظرات (12)

مامان محمد پارسا
27 آبان 93 20:00
چه پسری چه عسلی.ای جونم با پوفففففففف کردنش. به قول مامانش عجب بیشلفی شده.خیلی جالبه که با قل خوردن این ور اون ور چرخ میزنه.الهی خدا حفظت کنه قمبل خان
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
واااای مرسی مهسای مهربونم....مامانه عشقم....ماچ از تو و این همه محبتت
فرشک
28 آبان 93 9:23
بافت تابلوفرش تصوير کودک دلبند شما با تخفيف 30 درصدي ويژه آبان ماه کدتخفيف: aban93 http://farshak.com/home/286-costomize-carpet-frame.html 03155472944 فرش تسنيم کاشان
مامان ریحانه
28 آبان 93 10:19
واااای عزییییییییییییییم این عکسها مخصوصا اولی چقدر نازهههههههههههه
مانلی
28 آبان 93 12:43
ای جانم من فداش بشم باعث افتخاره ما رو همراهی کنن بیان دکتر قربون صورت گردالیش برم
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
قربونه تو سارنگه گلم....مرسی
مامان زری
28 آبان 93 14:13
اخ جانم الهی ،قربون پیشرفتاش بی شلف حسابی مواظبش باش من حواسم به دخترم نبود سرش خورد به پایه مبل خیلی ناجور باد کرد به خدا اندازه یه تخم مرغ بالا آومد و وقتی بالا رو نگاه میکنه جای ضربه خوردنش رفته تووو،خیلی بد شده الان یه هفته است که خوب نشده،یه ثانیه غفلت کردم چهار چشمی مواظبش باش الان که میتونه جابجا بشه خودش. خیلی ملوسه به خدا پسرت .کاش میتونستم بوسش کنم منم وقتی برام بی تابی میکنه فافا کلی پز میدم به همه
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
عزیز دلم مرسی از این همه لطف و مهربونیت....اتفاقا دیروز مایتابه افتاد رو سرش ولی یواش خورد بهش....خیلی عبضی شده پسرم....جیگرتو برم بخدا اگر خواستی یبار بیا پیشمون که هم من فسقله تورو ببینم هم تو آرمانه منو
سما مامان مرسانا
28 آبان 93 15:07
آرمان خان شيطون چقدر ماه شده گلم مطلب گذاشتم بيا ببين نظر يادت نره
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
ماه بودن از خودتونه عزیزم
fafa
28 آبان 93 17:52
آرماااااااااااااااااااااااااااان چشام کف پات قربون اون چشاااااااااااااااااااااات قلمبه یه مننننننننننننننن الی عاشق پسرتم ینی نمی دونی وقتی میبینم آپ کردی با چه ذوقی میام وبت یازده ماهگیت مبارک جیگرمممممم دیگه مامان الی کم کم داره تدارکات تولدتو جور میکنهههههههههههه حتما
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
توام نمیدونی وقتی کامنتای سرتا پا ذوقتو میبینم چه کیییییییییفی میکنم.... مرسی مامان خوشگله....مااااااچ و بخل از فافای گلم
مامان کیمیا
28 آبان 93 18:07
ای خوشگله نازوتپلی.خیلی شیطون بلا شدی هاااا! قربونت برم که اینقدر جیگری.بوووووووس محکم از اون لپای خوشمزت
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
خییییلی بلااااااا...من که ذوق میکنم بچم یکم راه افتاده دیگه داشتم غصه میخوردم چرا آرمانی نمیجنبه....مرسی از عشقه زیادت دوستمممممم
مامان آرتین
8 آذر 93 11:47
ای جونم آرمان ک قمبلچتو میدی بالا من فک کردم فقط آرتینه که موقع پوشک کردن فرار میکنه نگو همتون سرتقین
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
مثل اینکه هیچکدومشون زیاد منحصر بفرد نیستند
هستی
27 دی 93 14:01
عالی شوده به وب من سر بزن جاوید 67
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
حتما در اولین فرصت
حديث
19 بهمن 93 16:39
عاشـــقتونم ❤️❤️❤️❤️❤️ آرمان و مامامنش خيلي دوستون دارم ❤️💋