آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

18 ماهگی

1394/4/3 13:42
781 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

 

 شکلک دوستی

 

18 ماهگیه پسرم یک هفته ای هست که گذشته و تنبلی کردم برای پست.

ببخشایید بر من.

 

یک راست میریم واسه تعریفیای این چن وقته:

 

دوتا دندون یکی پایین ویکی آسیاب درآوردی که هشت دندونه شدی جیگرم.

رفتیم شمال و واکسن شازده از روز چهارشنبه 27 ام به تعویق افتاد.

شنبه که خسته بودیم

یکشنبه تب خفیف داشت

دوشنبه بالاخره موفق شدیم.

(قدت 82 دقیقا روی خط و وزن با پیشرفت سیصد گرمی از یکسااااالگیت تنها 12 و 200 شده...خط صدک نمودارت صاف شده و برگشتی به محیط سبز، ولی من نینیه چاقالو بیشتر دووووست دارممممSmiley-animation-smsplz -com (13)

غذا به بدبختی و خود زنی میخوری و بیشترم ترجیح میدی خودت قاشق بذاری دهنت....100 درصد غذا رو میریزی رو خودت چون قاشقو چپکی دستت میگیری!!!!)

امروزم چهارشنبه است و هنوزم پای بچه ام درد میکنه.

مثل پیرمردا یه گوشه افتاده و نمیتونه حتی به تنهایی بشینه باید کمکش کنیم از حالت خوابیده بلند شه....

دیروز البته ساعت 8 از جاش بلند شد و راه رفت ولی امروز صبح بازم نتونست بلند شه و الانم تقریبا داره میدوئه!!!

کمپرس گرم و استا طبق معمول در جریانه و کلهم اجمعین واکسنه عوضی ای تشریف داره.

 

در مورد سفر شمال باید عرض کنم آقا آرمان روز اول توی راه خیییییلی و توی ویلا کمتر اذیت کردید

روزای بعدشم هفتاد درصد بد بودی سی درصد خوب!!!

سفر بدی نبود و یکم دریا دیدیم حالمون عوض شد.

 

 

در مورد پست قبلی باید بگم حال آرمانمان خوب است خداروشکر..... .

کمی از مشکلات مربوط به همون پستای تلنگر هست ...که قسمت شماره 3 بزودی در راه است!

خدا به همه ما کمک کنه و مریضارو شفا بده.................................................. .

تو این ماه عزیز اگر منو یادتون اومد حتما دعا کنید...

 

مرسی که همراهه منید...

 

نگران ما میشید.

 

پیغامای مهربون برام میذارید و به یادمون هستید.

 

پیغامای خصوصیتون رو هم میخونم. اشک تو چشمام جمع میشه.

 

بخدا جاتون تو دلمه. شاید وبلاگم پر بازدید نباشه ولی همین دوستای

 

انگشتشمارم برای یه دنیا ارزش دارند.

 

بوس بوس برای همتون

 

 شکلک دوستی

 

 

عکسا یادتون نره

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

من واسه آرمان به دفعات و اکثرا توی صفحاتم پست میذارم که این فقط دوتاشه:

 

 

اینم عکس پست

 

 

این یکی تو فیسبوق آپ شده:

 

 

و حالا

پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/عکسای شوووومااااالپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عزت زیادپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

 

 

پسندها (3)

نظرات (7)

مامان زری
4 تیر 94 2:51
خدا رو شکر.عکسا مثله همیشه عالی بود.خدا این پدر و پسر رو حفظ کنه
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
فدای تو عشقم....انشالله از دعاهای خیر شما
مامانی غزل جون
4 تیر 94 9:30
سلام عزیزم خدا نی نی کوچولو رو برات حفظ کنه امروز تولد فسقلی ما غزل جون هست میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونمو براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
چه حرکات محیر العقولی.....بله چشم
بابا و مامان
4 تیر 94 10:28
سلام عزیزم امروز که اومدم وبلاگمون دیدم پست جدید گذاشتید سریع اومدم خدا را شکر اوضاع ارومه همیشه شاد باشید و سلامت در کنار هم عزیز دلم مامان گل من رمز مطالبتون را ندارم و نمی دونم موضوع جیه امیدوارم هر چی هست به خیر و خوشی باشه ما تو شهرمون یه امامزاده داریم که یه امامزاده کوچیکه اما هیچ وقت بدون گرفتن حاجتهام از اونجا نیومدم می دونم برا همه همینجوره اگه دوست داشتید به امامزاده ناصر نذر کنید برا حل مشگلتون ایشالاه به زودی منم می رم اونجا برا به جا اوردن نذرم براتون دعا می کنم ایشالاه مشکلتون به خیر و خوشی حل بشه عزیزم راستی ما قم هستیم
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
عزیزم رمزو خصوصیتون میفرستم من واقعا برام عجیبه که این دل مهربون بدون حتی شناخت ما چطوری وجود داره....نمیدونید تا چه حد برام ارزشمندید....ما واقعا به دعای خیرتون احتیاج داریم.....اتفاقا منم همیشه نون پنیر سبزی برای امامزاده صالح نذر میکنم....اگر براتون تعریف کنم باورتون نمیشه چه حاجتایی گرفتم...
زويا
6 تیر 94 9:47
18 ماهيگيت مبارك عزيزم .آخي فدات بشم اونقدر واسه واكسن درد كشيدي نازي . خدا كنه مشكلاتتون زودتر حل بشه منم برات دعا ميكنم .راستي وقتي بچه ها اينطوري آب بازي ميكنن سرما نميخورن منكه خيلي ميترسم و نميذارم آب بازي كنه دلمم براش ميسوزه چون خيلي دوست داره آب بازي رو .
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
ممنون گل ناز.....کاریش نمیشه کرد گاهی اوقات مجبورم میکنه بذارم آب بازی کنه....کلا خیلی پیگیر کثیف کاریه
بابا و مامان
7 تیر 94 1:48
سلام عزیزم امروز رفتم امامزاده برا تون خیلی دعا کردم امامزاده صالح که رفتید برا ما هم دعا کنید عزیزم ایشالاه حاجتتون را بگیرید و مشگلتون حل بشه راستی عزیزم من رمز و دریافت نکردم به خاطر همین خیلی نمی دونم موضوع چیه از مطالبتون احساس کردم مربوط به ارمان جان باشه ایشالاه که همیشه سالم و سلامت باشه و بیماری و ناراحتی از وجود نازنینش به دور باشه عزیزم التماس دعا
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
من یه دنیا ممنونم دوست مهربون..... نه خدا نکنه کوچولومون هیچیش نیست....الهی شکر همه خوب و سالمیم من خیلی ممنونم انشالله خدا حاجت همه رو بده....
مامان لیلا
7 تیر 94 2:02
فدا مداش،چه گل پسری شده ماشاالله...
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
خیلی خیلی ممنون خاله جان مهربون خدا نکنه
✿آجـــــــــــــی✿
12 تیر 94 19:32
سلام الهام خانم حال شما من از وبتون خوشم اومد لینک شدی بهم سر بزن خواستی لینکم کن
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
عزیزم مطلبای قشنگتو خوندم....ولی لینکی ندیدم