آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

16 ماهگیه جییییییییگرم

1394/1/25 18:9
969 بازدید
اشتراک گذاری

سلام چراغ خونه

 

شکلکهای
جالب آروین

 

☆数字★ のデコメ絵文字☆数字★ のデコメ絵文字

 

شانزده ماهگیتون مبارک عزیز دلم

 

پسر گلم کاملا راه افتاده...

رو لپای مامان گل بوسه میکاره!!!

قار قار و بع بع میکنه

تا من با گوشی حرف میزنم اونم پشت من راه میره و با تلفن حرف میزنه.

با خوندن اتل متل رو پاهاش میزنه و سرشو با یه خنده قشنگ تکون میده.

برای کلاغ پر دستاشو رو زمین میذاره

با خودش حرف میزنه و دعوا میکنه !!!

ناز میکنه برامون و سرشو تاب میده، وقتی شروع میکنه به دست زدن یا رقصیدن مجلس گرم کنی میکنه و میخواد که ماهم دست بزنیم.

وقتی میگم چشات کو چشماشو ریز میکنه.تا میگم سرت کو...سر سری میکنه!!!هیپنوتیزم میگم دستات دس دسی!!!بدبو

شکلات ببینه با هر ترفندی بشه بازش میکنه و با ولع میخوره.

بازیهای عجیب غریب اختراع میکنه، اینطوری که یعنی با سیم آویز درست میکنه و هی تکونش میده و الکی ذوق میکنه، با قوطی پلاستیکی آهنگ میزنه، لای میز و مبلا با خودش دالی بازی میکنه!!! و الی آخر.......

 توپ بازیشم خوب شده

قایم میشه پشت دیوار و دالی میکنه باهامون.

                                                  

تازه موهاشم چند روز پیش کوتاه کردیم و کلی جذاب شده .

یاد گرفته وقتی میخوایم بریم حموم جلو در وایمیسه و اشاره میکنه که مثلا پوشکم مونده باید اینو باز کنید تا بتونم برم توی حمومخنده

ماساژ و نوازش رو خیلی دوست داره و عادت داره موقع خوردن شیر پاهاشو ماساژ بدیم  .ماها خدنگ آقا شدیم.

                                                    

واسه باباش همچین بابا بابایی میکنه اون سرش ناپیدا...

وقتی بغل یه غریبه باشه و بذارندش زمین سریع با کلی غر زدن میاد بغل خودم میشینه و لباشو آویزون میکنه که مثلا چرا با من نبودی و زیر لب با زبون خودش فحشم میده

آرمان این ماه خیلی خرابکار شده و ظرفارو میشکنه!!!

یه پسرم داره به اسم آق بهادر که تازه از زندان آزاد شده....عکسه نوه امو در ادامه میذارم!!

 

دوز دلبریش بالا رفته .... 

 

همش دارم میچلونمش و سر و ته آویزون میگیرمش.....خدایا ممنون که یه پسری به این نازی بهم دادی....شکرت آی خداااااااا

 

بوسآرمان خوشگلم این ماه سعی کردم بیشتر با دوربین ازت عکس بگیرم...بیفرمااااااییدبوس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این آق بهادره!!! گولاخه گولاخاقه قهه

 

 

تماااااااااااااااااااااااااام

 

بای بایبای بای

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان زری
26 فروردین 94 10:34
الهی شکر که یه نی نی به این ماهی خدا بهت داده مثله همیشه عالیه این دلبر ووای شیکمشو وااای باسنشووو.
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
خداروشکر ولی همچینم به این ماهی که توصیفش میکنم نیست.... حالا فکر نکنی این صبح تا شب شب تا صبح داره دلبر بازی درمیاره ها! حرصم میده
کوثر
27 فروردین 94 14:56
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
عزیز دلم نظر لطفته....ممنونمممم
مامان الهه
27 فروردین 94 15:52
Ey jonam!!! Asheghesham khosh be halet dorane sakhtet tamom shod...vase manam doa kon
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
آره بخدا تازه یکم اوضاع عادی شده و داریم نفس میکشیم
مانلی
28 فروردین 94 1:50
چشمم کف پاهای قلمبه ات خوشگللللل پسر به این خوشگلی رو باید له کرد آخه قربونش برم
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
ببین کی اومده....خاااااااله مانلی مرسیییییییی....فدا مدا داری جیگرم
ارغنون
29 فروردین 94 10:27
واي كه چقدر ني ني ها تو اين سن شيرينن. من كه وقتي ميام سركار همش دلم براش تنگ ميشه. خاله قربون اين نازدونه پسر خوشگل بشه با اين كارهاي بامزه اش. بهادرخانش رو ببين مثل خودش تپلي و بامزه است!
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
من این سن آرمانو خیلی دوست دارم....بچه ها یکم بزرگ میشند دیگه زیاد بامزه نیستند...خداییش دیگه هیلی زود بزرگ میشند....این چه وضعشه
مامان محمد پارسا
29 فروردین 94 10:58
مبارکه 16 ماهگیت دلبرک. ماشاالله موهاش و کوتاه کردی خیلیییییییییییییی بهش اومده
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
مرسی عزیزم...انگار سنش رفته بالاتر ...بچم بزرگ شده دیگه خاله
سما مامان مرسانا و ارشيا
31 فروردین 94 14:46
وااااى توپولوى منو نگا ببخش الهام جون نتونستم پستتو تا اخر بخونم در اولين فرصت حتما 16ماهگيت هم مباااااارك پسرى
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
عزیزم همینکه سر زدی ممنون
مامان دخمل طلا
10 اردیبهشت 94 22:18
عزیز دله این گل پسر فداااات نازدونه فدای بازیهات
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
خدا نکنه نرگس خاتون.....مرسی که وبلاگم میای عزیزم
سما مامان مرسانا و ارشيا
23 اردیبهشت 94 14:12
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
در اسرع وقت حتما