آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

10 ماهگیه آرمانه فنچ با یه هفته تاخیر اونم نصفه نیمه از راه رسید!!

1393/8/3 20:26
355 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلااااااااام

بالاخره من تونستم بشینم پای سیستم و کلی عکس آوردم براتووووون....

( این نوشته های مشکی واسه دو قرن قبله، الان باید بگم زکی! نمیتونی عکس بذاری... عصبانییذره از بالاخره بیشتر و یک هفته است دارم تلاش میکنم و آخرم نصفه نیمه میفرستم واسه پخش.....خخخ.....)

بی مقدمه بریم سر اصل قضیه....

پسرک رو بردیم دکتر و وزنش 11200 شده بود با قد 74 که دکتر گفت اگر روند اضافه وزنش همینطور صعودی بره جلو ماهه دیگه واسش آزمایش مینویسم....منم که جدا چشم ترسید غذای آرمان رو نرمال کردم و بشقاب غذاشو تقریبا نصف کردم....جالب اینجاست که آرمان هیچ اعتراضی به غذای کم شدش نمیکنه و اتفاقا شکم گردالیشم جمعتر شده....

حالا از خلقیات و عسل بازیاش بگم....

پسر مهربونم بای بای کردن رو از مامانم یاد گرفته و بای هم میگه...دستاشو خیلی ناز تکون میده و با ژست کامل خداحافظی میکنهخنده شکلک چهره شکلک ها

یجارو میگیره و ادای بلند شدن رو درمیاره و کونشو هوا میکنه...ژست چهار دست و پارو هم میاد ولی هنوز نمیتونه...اصلا دوست نداره رو پاش وایسه و جیغ میزنه از عصبانیت و به زور میشینه سرجاش...لبخند MSN 4

آقا گفتن هم به حرفاش اضافه شده.خوشحال اسم حیوان دست اموز شکلک ها

تازگیا نون و بیسکوئیت که میدم دستش قشنگ میتونه بدونه خفه شدنتعجب کلشو بخوره!!!.خندونک..قبلا تا یه تیکه بزرگ میرفت تو دهنش عوق میزد ولی الان یاد گرفته و اول با لثه های بی دندونش میجوئه و بعد قورت میده...الهی من اون لب و دهنتو بخورم عشقمممم، قیافت وقتی گندمک میخوری دیدن داره مثه پیرمرداییخنده

پسملک بلا شده و انگار چند روزه اون آرمان رفته و یه آرمانه دیگه اومده  ترازو رو با دست بلند میکنه... زیر مبل و تخت میره، میز تی وی خونه مامان اینا رو داغون کرده...سیم آنتن رو میکشه و کشوهارو باز میکنه...روانیه همین شیطونیاتم...رو زمین بند نمیشی دیگه همینطور که نشستی همش میخوای یجوری بخوابی تا بتونی قل بخوری و بری خرابکاری کنی

5 روز بخاطر عمل بینیه خاله اونجا موندیم و این حضرت آقا تا تونست آتیش سوزوند و کلی هم بخاطر نزیک شدن به خاله اونو میترسوند...خخخخقاه خنده شکلک ها

 (از دیشبم که بخاطر یه دلیل نا معلوم تب خفیف داری و بی حال شدی....دیشبم رسما آسفالتمون کردی از نا آرومی...امیدوارم از دندونت باشه و قبل یکسالگی لا اقل یه دندون دربیاری!!!)

عاشقتم دیگه گفتن نداره با گذشتنه روزا تو همش شیرینتر میشی و ماها عاشقتر...تو تمام داراییه منی آرمان...مامان الهی زنده باشی الهی شاد و خوشحال باشی همیشه، الهی هرچی غم و سختیه بخوره تو ملاجه من و هییییییییچوقت ناراحتی پیدا نکنی...نمیدونم چطوری شد که انقدر دیونت شدم نمیدونم چی شد که خدا انقدر به من لطف کرد و تورو مرهمه همه تنهاییام کرد...اسمایلی های جینگیلیمیدونم ماله من نیستی، میدونم تو خونمون مهمونی و یه روزی میری سراغه زندگیت، بدونه انتظار بهت عشق میدم و دوست دارم همیشه به خوبی ازم یاد کنی دلم میخواد انقدر بهت محبت کنم که توام منو دوست داشته باشی و از ته قلبت بهم محبت کنی...تا روزی که زنده باشم نفسم به نفست بنده، تمامه هم و غمم رسیدگی به توئه...

اگر یه روزی نبودم منو یادت نره و بدووووووووووووون که خیلی میخواستمت ...خاطر خواهتم دربست...اسمایلی های جینگیلی

 

بریم واسه عکسای آرمان....آلبوم 10 ماهگی

 

فردای برگشتمون از اصفهان...تو بغل آقاجون بازی میکنی...

 

 

آرمان و دختر عمه و نوه عمه بوس

 

 

آرمان نازم خونه مامانی اینا

 

 

و شیطنتای این عبضی

 

 

دیگه باید از زیر تخت و مبل و تیر تخته بکشمت بیرون....دنده عقب میری لامصب!!

 

 

اینم صحنه ژست بلند شدنت!!!قه قهه

 

 

شیطونیای گل پسر

 

 

اینم اولین تیپ گرمت بعد سرمایه یهوییه تهران

 

 

حموم این توله بهترین لحظاته، از بس که عشق میکنه تو آب....بوس

 

 

دیگه واسه فرستادنه این پست خیلی دیر کردم...

کلی عکس خوب مونده رو دستم که آپ نشد که نشد ....

فعلا همینارو داشته باشید تا پست بعدی انشاالله قوی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان زری
4 آبان 93 0:11
عجب آناناسیه اوخ خدایا یه گاز از طرف من بگیرش جون من دختر من چند روز دیگه 11 ماهه تمام میشه هنوز 8200 هست ماشالله به این تپلی بوس خدایا دوس دارم مونیتور و گاز بگیرم حیف که دستم به پسرت نمیرسه والله دنون دنونش میکردم
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
قفونی مهربونیت بشم من آخهههههه....جیگرمی توووووو...مرسی...دختر باس باربی باشه...پسر و ابهتش...خخخ...ببوس نینی گولوتو
مامان لیلا
4 آبان 93 1:12
نازی عسل،چه جیگر میخنده شیطون بلا... الهی همیشه سلامت باشی آرمان جونی
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
مرسی مامان لیلا جونیه وفادار....عاشقتم که بهم سر میزنیبوس
مریم مامی آرین
4 آبان 93 21:30
ای جوووووووووووووووووووووووووووونم همیشه سلامت باشی ..مو ی دخملارو نکش خب!!!!!!!!!!!!!!
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
آخه خاله به موخیلی علاقه دارم...مرد و زن و بچه هم حالیم نیست...
مامان کیمیا
5 آبان 93 13:57
آآآآخ که چقدر ناز وخواستنیه این جوجوی کوچولو یه گاز ویه بوس از طرف من ازش بگیر
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
مرسی عزیزم حتماحتماااا
مامان کیمیا
5 آبان 93 13:59
راستی یادم رفت ؛10ماهگیت مبااااااااارک عشق خاله 100ساله شی الهی
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
قربونه محبتت عزیزمممم
مامان الهه
7 آبان 93 12:31
Ey jonam che poste ghashangi boooddd!! Kheyli naze mashalah ninit Khoda hefzesh kone delam khast ninie manam zodtar biad Kheyli dost daram axasho Man kam vaght mikonam biam fekr nakoni bi marefat shodamaaaa
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
جیگرتو برم....من خودمم به زور آن میشم این چند وقته درگیریم زیاد شده...
مامان بردیا اریایی
8 آبان 93 10:35
ای جانم به این پسر ناز خاله قفونت بشم الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
خدا نکنه خاله جونییییییییییییییییییی