آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

پسرک زبل خان

1393/2/19 18:40
397 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گله پسر

عسل مسل چطوری؟؟؟؟؟هر روز که میگذره خوشگلتر و شیرینتر و بااااامزه تر میشی....14 اردیبهشت یعنی حدودا تو سن 4 ماه و نیمی در یک حرکت سلحشورانه ی دیگر به صورت کاملا یهویی دمر شدی رو شکمت ........ منو میگییییییی چشام چهارتا شده بود خونه مامانی اینا هم بودیم دایی و خاله و مامان جونم کلی واست ذوق کردند.

همچین دوان دوان دوربینو بغل کردم از تمامه زوایا ازت عکس گرفتم و این لحظه تاریخی رو ثبت کردم!!! ایشالله سینه خیز و چهار دست و پا و راه رفتنتو ببینم عشقمممممممم....جونه مامان از چشمات شرارت میباره اگر میبینی قراره زود راه بیفتی و به زحمت بیفتی خونه رو کن فیکون کنی بییییییییی خیال چه کااااریه دیرتر راه بیفت! هان؟ لا اقل متمدن باش به وسایل خونه کار نداشته باش!!!!

عین ماهی میمونی در این حالت!!!!قربووووووووووووونت برم

 

حالا بذار از یه حس و حال برات تعریف کنم ( تو پرانتز بگم شما دیشب که نه! امروز صبح ساعت 6 خوابیدی!!! تا 2 ظهر!!!)happy crying emoticon

یه وقتایی هست که بابایی میخوابه من شمارو نگه میدارم تا ایشون استراحت کنه یه شبایی هم هست که مامانی شیر میده و به خیال خودش نینی تا حداکثر نیم ساعت دیگه خواهد خوابید و به این خیال کوچولو رو به باباش میسپره و میره که زودتر بخوابه.....چشما گرم میشه و یه صدای نق میاد....دوباره چشمارو میبندی ولی دوباره یه صدای دیگه....یه لحظه حس میکنی هوشت رفته که صدای گریه میاد یه حس خیلی بد سراغت میاد که نمیدونم دقیقا اسمش چیه وقتی آرمان گریه میکنه حتی اگر اون موقع رئیس جمهورم بخواد باهام حرف بزنه به حرفش گوش نمیدم تا برم سریعا گریه آرمان رو قطع کنم این حالت گاهی با طپش قلب هم همراهه!!!!

داشتم میگفتم اون حس غریب رو از خودم دور میکنم و میگم بابایی پیش بچست پس نباید نگرانه گریه باشم خودمو میکوبم رو تخت و با یه حرصی رو اون یکی پهلو میخوابم یه مدت که شاید 5 یا 6 دیقه باشه خوابم میبره تو اون حالته نیمه هوشیار صدای بچه میاد، تو ذهنم ترسیم میکنم که مثلا پاشم و 4 تا مشت بکوبم رو تشک یا پاهامو تا جاییکه میتونم ببرم بالا و بکوبم رو زمین یا حتی گوشیم که خیلی هم بی گناه به نظر میرسه رو بزنم به دیوار تا خرد شه!!!

اما خب حسه هیچکدوم از این کارا رو ندارم تمام این تصورات شاید 10 دیقه ای طول بکشه که یه دفعه صدای آرمان بالا میگیره و به خودم میام که دارم از اتاق تلو خوران بیرون میرم و بعد از اون همه عصبانیت یه خنده زورکی میزنم و به بابا میگم: اوووووم پسرک نمیخواد بخوابه؟لبخند بی ادب 5

این حس و حاله معنوی خیلی وقتا تکرار میشه و من فقط باید صبوری کنم البته گاهی اوقات زیر لب یه چیزایی هم بهت میگم ولی زیاد جدی نیست.....sorry and curly lips emoticon

آخه مگه میشه از دست این قیافه وااااقعا عصبانی شد؟؟؟ نمیشه دیگه.... قربونه کله کچلت بشم کم کم داره موهای جلوت درمیاد وای که موهات درآد چه ناس بشی....بجاش من 1 ماهه که موهام داره عجیب میریزه و گل بودم به سبزه نیز آراسته میشم!!!

اینجا هم بغله مامان جونی و دایی هم داره برات ادا اصول درمیاره و توام با خنده هات دل هممونو میبری....نااااازتو برم جیگر...ممه هاتو بخولممممم....عکسای قشنگت خییییییلی زیادند و من فقط میتونم تعداد خیییلی کمیشو اینجا بذارم....حدودا واسه هر ماهت 300.400 تا عکس و فیلم داری و بازم به نظرم کمه چون میدونم که دلم واسه این موقعهات تنگ میشه ...بوسیدن شکلک ها

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ماماسی
20 اردیبهشت 93 4:13
سلام الهام جون خوبی؟ مرسی اومدی پیش ما ، مرسی خاله جون بنیتا میخواد مثل شما خوشکل بشه ماشالا آرمان جون تپلی ، بنیتا خودش فعلا نمیتونه تنها دمر بشه میخوجد اما باید کمکش کنم ، راستی دقیییقا از این حس و حال های معنویت منم زیاد داشتم ;-) ایشالا این روزام میگذره و بهتر میشن هرچند که بنیتا فعلا دو هفتس منو سرویس کرده و عین نوزادیش هر یک ساعت بیدار میشه !!!! خدا گل پسرتو حفظ کنه از طرف من ببوسش
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
سلام عزیزم قربونت برم از بس که دخملمون ماهه همیشه به وبلاگت سر میزنم تا عکسای خوشگل و تازشو ببینم...من نمیدونم این چه سریه!!! چرا بچه های ما انقدر بد قلق تشریف دارند اصلا رو برنامه نیستند اصلا نمیشه بهش اعتماد کرد که مثلا دیشب ساعت 2 خوابیده امشبم همنجوری خواهد بود....بعد یهو میبینی تا صبح بیدار نگهت داشته....بلههههه این روزا میگذره ...مارو روانی و عصبی میکنه تا بگذره!!!
elahe
20 اردیبهشت 93 11:12
ey jonammmmm elhami ninit kheyliiii naz shode masahalah kheyli namaki shode ghiafash taze dare malom mishe
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
آخی جون ما راست میگی خاله الهه؟؟؟؟مرسی عزیزم چشمات ناز و نمکی میبینه
elahe
21 اردیبهشت 93 9:47
are bekhoda kheyli naze man kheyliii dostesh daram faghat khale elahe yekam bi marefat tashrif dare hanoz nayomade hozoori gol pesaro ziarat kone!!
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
آره دیگه خودت میدونی من هیچی نگم...
sara bano
21 اردیبهشت 93 13:04
سلام عزیزم خوبی؟ارمان گلی خوبه؟ای جانم ماشاالله وروجک خان و ببین ای وای منم یه دوره ای از صدای گریه دخملی این حالت بهم دست میداد.همه مادرا این سختیهارو باید پشت سر بزارن تا این نی نی ها از اب و گل در بیان واسه ارمان حتما حتما اسپند دود بده ماشاالله چه خوردنی شده
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
والا خیلی از مامانا یااااد ندارند که اصلا بی خوابی کشیده باشند....شانس مائه!!!!قربونه مهربونیت عزیزم...
elahe
21 اردیبهشت 93 13:51
oh oh pas malome mamnan elham kheyliiii ghatieeee bekhoda kheyli dargiram ama midonam tojihe khobi nistttt hatman yeroz miam dost jonammmmm na bekhatere to...!!!bekhatere armaniiiii
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
معلومه قاطیم؟؟؟؟ایشالله میای تو محل خودمون میشینی دیگه رفت و آمدمون راااااحت میشه دوست ناااااز و مهربونم
جینگیل من
21 اردیبهشت 93 19:38
جای من اون بیشلف رو گاز بگیر مخصوصا از حلقش محکم ببوسش صدات تو دهنش بپیچه
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
باشه چشم خاله جونی
fafa
21 اردیبهشت 93 21:38
وای الی حس بی خوابیت رو درک میکنم البته پسرک من فعلا خدارو شکر شبا گریه نمی کنه اما هز چند دقه یه بار خودش رو پیش و تاب میده و صداهای خنده دار در میاره البته من هر 2 ساعت یه بار گوشیمو کوک میکنم و بیدار میشم بهش می می بدم آخه اصلا بیدار نمی شه که می می بخوره مثه خودمه خواب و به همه چی ترجیح میده الانم که یه کمی بغلی شده دوست داره بشینم بگیرم بغلم بهش می می بدم خلاصه که الکی قول بهشت بهمون ندادن دیگههههههه --- جیگر این وروجک و بخورم دلت میاد بهش چیزی بگی من چشای گردش و میبینم دلم براش ضعف میره --- راستی براش اسپند دود کن ماشالله جلو تره از سنش
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
ااااا مامانه تازه چه خوشحال شدم اسمتو دیدم...مبارکت باشه عزیییییزم....خدا شانس بده ...بگم ماشالله که نینیت چشم نخوره خوابش بد شه...ایشالله که همیشه بی اذیت باشه...دکتر آرمان که میگفت فقط روزای اول دو ساعت به دو ساعت شیر بدید که بچه قندش نیفته بذار خودش هر وقت گشنش شه بیدار میشه......
عمه زهرا
24 اردیبهشت 93 1:37
قربونه ارمان عزیزم برم که انقدر خوشگل و با نمکه من که هنور هم که هنوزه یه شب راحت نخوابیم تا صبح صد بار بیدارم میکنه ولی چه میشود کرد
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
مرسی از دلداری....شب بیداری و بی خوابی خیلی خیلی خیلییییییییییی سخته....
ملی مامان رادینو راستین.
28 اردیبهشت 93 17:04
الهام خانوم الکی نیست که بهشتو تلپی انداختن زیر پای مادرااا..باید شب بیداری بکشی غصه بخوری... بابعلههههههههه