آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

عکسای سه سالگی

1395/9/28 20:29
283 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

عینکعینکآتلیه به سبک مامانیعینکعینک

 

امسال همه عکسارو خودم گرفتم...آرمان بر حسب سابقه اش خیلی بدقلقه...واسه همین بر آن شدم که خودم از هنرهای بیکرانم استفاده کنمخندونک

مونده تا به ما برسی، اصلا نمیرسی، بدو تا برسیییییییخنده

 

دوستا و نزدیکان که به اندازه کافی کف کردند و بسی خرسند گشتم.

کلا نوآوری تو ذاتمهراضیراضیراضی

 

پسر خاااااان سه سالش تموم شده و دیگه خیلی بهتر حرف میزنه تلفظاش یکم دست و پا شکسته اس که طبیعت بچه های این سنیه....

فقط هنوز بهش شیشه میدم چون با لیوان دو قلوپ شیر میخوره و واسه اینکه پدیاشورشو تا آخر بخوره شیشه میدم....

پسر مودبم دو سه تا فحشم بلده که هردفعه استفاده میکنه، همشم تقصیر خاله اشه!!!!

کارگاه میره و حسابی همکاری میکنه و با بچه ها خییییلی عالی ارتباط میگیره.

عاشقه مدرسه اس از الان

فعلا باباییش میگه واسه مهد زوده

دیگه چی بگم...در گیریم باهاش دیگه

صبح تا شب بازی و بدو بدو و توروخدا غذا بخور و اونم بگه نه بعدا!!!

لبخنداش به جونم

اخلاقه مردونه اش

ببخشید گفتناش

دوستیم دوستیم و بوس کردناش

بی حیا بازیاش که خودش معنیشو نمیفمه

آرمان تمام عیاره

عششششششقه

هیچکس مثل اون ندارهبوس

 

راستی

از الهه و فافا جون واسه اینکه همچنان به اینجا سر میزنند تشکر میکنم..محبتبوس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خندهپشت صحنهخنده

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نازنین زهرا
10 دی 95 0:26
سلام .وبلاگ خیلی قشنگی دارین و همچنین پسرخیلی نازی.. عکسایی که از پسرتون گرفتید ماشاالله خیلی خوشکله میشه بپرسم باچه دوربینی گرفتید؟
مامان زری
10 بهمن 95 16:59
ای خدا قربون کت و کلاه ات نیم وجبی خیلی هم از عکس های اتلیه بهتر شده عکسات بانو
مامان ریحانه
14 بهمن 95 16:40
سلام تولدت مبارک گل پسر چقدر بزرگ شدی عزیزم مااااااشالله هزار ماشالله مردی شدی من دیگه به وبلاگم سر نمی زنم اما اتفاقا امروزاومدم خیلی خوشحال شدم
بابا و مامان
21 بهمن 95 11:32
الهی من فدات بشم نازنینم
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
عزیزمی شما