آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

ماه یازدهم

1393/10/15 12:52
1,041 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این پست جامونده ماه یازدهمه

همین چند تادونه رو تونستم آپ کنم

تو ماهه یازدهم آرمان بدونه کمک نشست و این عکس اولین حرکتشه

 

 

 

 

 

این پسر دوستم مژگانه...اسمش صدراست و من بعد دوسال رفته بودم دیدنه دوستم....

 

 

این محرم رو با پسرم گذروندم و رفتیم بیرون و آقا آرمان کلی کیف کرد

 

 

براش شیر نذر کرده بودم و خودشم نوش جون کردبوس

 

 

 

اینجا هم پسرم مریض بود ولی همچنان خوش اخلاق....سرفه های خشک داشت و از گلوش صدا بیرون نمیومد....روزای بدی بود.

 

 

عکسا تموم شد ولی اصلا از این پست راضی نیستم....عکسای خوشگلش نیومدقهر

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان زری
16 دی 93 1:25
خیلی هم خوشگله.عزیز دله
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
ممنون عزیز دلم
مامان دخمل طلا
17 دی 93 13:16
اول بگم مامان نازنین رقیه م دوم ماشالله به گل پسرمون خدا نکنه مریض باشی نازنین رقیه هم۴۰شبه مریضه
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
منو خجالت زده نکن خوووووبمن همرو قاطی پاطی میگم...خخخولی عاشقتونم عااااشقایشالله زود خوب شه....اخه چرا انقدر طولانی...دکترش چی گفته؟؟؟
مامان دخمل طلا
18 دی 93 10:14
نمیدونم والا دکترش گفت بستریش کن قبول نکردم میمیرم ی لحظه تو بیمارستان تجسمش کرد اشکم در اومد چه برسه به اینکه راست باشه خدااااااا نکنه
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
وای ایشالله که خودش خوب شه....خدا نکنه بستری شه....ولی عزیزم مریضیش نباید طولانی شه هرکاری که مصلحته انجام بده....سلامتیش از همه چی مهمتره...صبور باش گلم
سمیرا
23 دی 93 23:26
سلام منم تازگیا شروع کردم واسه پسرم وبلاگ درست کردم. البته با تاخیر. دوست دارم دوستای خوبی از جنس خودم پیدا کنم راستی اگه دوست داشتی بهم سر بزن مجوز لینک کردنتو بهم بده