آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

اولین دندونه پر زده

1398/8/5 20:52
222 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 


اولین دندونه کوچولو افتاد

همونی که اول درومده بود❤️

البته تو سلفی برعکس افتاده ها و الا پیش مرکزی سمت راسته...

خلاصه که مبارکه عشقم
داری وارد فاز از قیافه افتادن میشی
الهی قربونت بشم...انقدر دندونات ریزند که اصلا معلوم نیست غمت نباشه.شوخی میکنم
آرمان گله دیگه از اوندفعه که مطلب نوشتم رفتنی من نرسوندمت دم کلاس....چشمت به من میخورد گریه ات میگرفت...ولی خوب شدی دیگه....مجبور شدم بهت قول بدم بهت جایزه میدم اگر غر نزنی راجع به کلاسات....توام واقعا تغییر کردی. اومدنی ولی میام پی ات‌....خوش و خرمی واقعا...با اکثر همکلاسیات دوست شدی دیگه...از ورزش کردناتون بدت میاد فقط
یه شعر یاد گرفتی
که متنشو مینویسم خاطره شه:

صبحا که از خواب پا میشم اول آفتاب پامیشم!


یکمی ورزش میکنم تو باغچه نرمش میکنم


به مامان میگم مامان جون چایی رو بریز تو فنجون


وقتی چایی رو نوشیدم مامان و بابا رو بوسیدم


میرم به سوی دبستان میرم به کودکستان


دومین شعرتونو ولی هنوز کار نکردیم زیاد و بلد نشدی ایشالله اونم به زودی............

سوره توحیدم یاد گرفتی که کلماتت هنوز یکم اشتباهه مثلا میگی: لم یلد و لم یوهد و لم نکن! لهو کفوا احد


پیشمرگتم عشقم فعلا بای

 

پسندها (3)

نظرات (2)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
5 آبان 98 22:17
مبارکه😀😍
عمه فروغعمه فروغ
6 آبان 98 9:30
مبارکه😊ان شالله دندون سفید و محکم جانشینش بشه  ممنون میشم ما رو دنبال کنید 🌹