آرمانآرمان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
رادمانرادمان، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

آرمان و رادمان الماس های زندگیم

دونه الماسی

1398/5/16 19:13
347 بازدید
اشتراک گذاری

نمیخواستم ادامه حرفام پشت اون خاطره تلخ باشه....

دوباره از اول

سلااااااام شازده پسر دوم

شیطونه مامانش

از فردای سونوی آنومالی که من استرس کشیده بودم یهو تکونای شمارو حس کردم دو سه بار به یک جا ضربه زدی و من برام مسجل شد که خود خودتی و خواب و خیال نیست.

از 18 هفته و یک روز من میزبان تکون خوردنای شما هستم.....فوق العاده شیطونی و جانانه از خجالتم درمیای و من فقط از ذووووووق میمیرم واست

امروز 23 هفته و یک روزم بعبارت دیگه پنج ماهم تموم شده و اوله شش ماهم.

وزن ناقابلم60 کیلوئه که واقعا سرسام آور اضافه میشه😕

دور شکمم91😕

از انتخاب اسمت بگم که درمونده شدم

یه مدت دایان بودی ولی پشیمون شدم چون هم اسم پسره هم دختر

تو ترکی کلمه محاوره حساب میشه

کردا رو دخترا این اسمو میذارند به معنی دایه

خلاصه که از لیست خط خورد

فعلا به رادمان و باراد دارم فکر میکنم بیشتر رادمان و دیگه هیچی

آهان یه شمالم رفتیم هفته قبل 

شهر رویان یه ویلای لاکچردیه رو به دریای باحال هوای عالی و دلچسب همه چی آروم و ملو.....

فعلا برم کوچولو توام حسابی نا آرومی تو دلم....بازم میام مینویسم برات

پسندها (8)

نظرات (5)

نرگسنرگس
16 مرداد 98 23:31
به سلامتی انشالله🌷
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم😘
نرگسنرگس
16 مرداد 98 23:31
ما شما رو با افتخار دنبال کردیم. لطفا شما هم ما رو دنبال کنید . ممنون.😍
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
بله انجام شد....ممنون از شما😘
fafafafa
19 مرداد 98 22:59
الهاااااااااااااااااااااااااااام😭
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
جوجو قشنگممممممم...ازینورا😉😉😉
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
20 مرداد 98 22:06
مبارکه ای جونم😘😘💋💋
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
قربونت ممنونم
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
20 شهریور 98 2:38
مبارک باشه
وبلاگتونو دنبال میکنم.خوشحال میشم وبلاگمونو دنبال کنید.🌹
مامان الهام جانِ جانان
پاسخ
بله انجام شد عزیزم